- Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: - Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 23:09

Kissi kirjoitti:Kyllästynyt:Ja vaikka naiseus ei annakaan minulle valtuuksia puhua kaikkien naisten puolesta, puhun omasta puolestani ja sen mukaan mikä minun mielestäni on tärkeää ja merkityksellistä.
*
Mutta on joitakin esim. minä jotka kärsivät leimaavista mielipiteistäsi, miksi minun pitää sietää sinun asennoitumistasi, kun en halua. Silti kuritat minua julkilausimillasi. Ole hiljaa jo. Äläkä siirrä muiden kärsittäväksi omia tuntojasi, jyräämällä niitä useassa ketjussa.

Sinun mielestäsi en saisi kommentoida Jaskan väitteitä, vaan Jaska saisi mielestäsi jatkaa, mutta minun pitäisi olla hiljaa?

Miksi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 23:18

No Jaska heittelee kaikelaista kevyttä, mikä ei rassaa. Mutta kun sinä alat asoista veuhtoa, se on rasittavaa jankkamista ja tulee sellainne kyllästyt olo sua kohtaan. Kuten olen aiemmin sanonut, että pidän järjen juoksustasi, mutta kun käytät sitä johonkin pillujankutukseen, en tykkää, enkä ymmärrä. Fiksu ihminen ja noin jotenkin "rajoittunut" se luo huonoa fiilistä foorumille, eikä oikein voi muusta jutella kuin sinun katastrofaalisista kokemuksistasi. Relaa jo ja keksi jotain hauskaa ja kivaa tänne!
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 23:28

Kissi kirjoitti:No Jaska heittelee kaikelaista kevyttä, mikä ei rassaa...

Mutta minua rassaa - paljon ja pahasti.
Kissi kirjoitti:... Mutta kun sinä alat asoista veuhtoa, se on rasittavaa jankkamista ja tulee sellainne kyllästyt olo sua kohtaan...

En tiedä mitä on "veuhtominen", mutta kyllä minä jatkan niin kauan kuin on tarpeellista paskapuheiden lopettamiseksi.
Kissi kirjoitti:... Kuten olen aiemmin sanonut, että pidän järjen juoksustasi, mutta kun käytät sitä johonkin pillujankutukseen, en tykkää, enkä ymmärrä...

Johtuen omasta käytöksestäsi, en juurikaan järkyty vaikka et minusta pidä tai minua ymmärrä.

Pilluparvi-jankutusta jatkan niin kauan kuin vastausten saamiseksi on tarpeen.
Kissi kirjoitti:... Fiksu ihminen ja noin jotenkin "rajoittunut" se luo huonoa fiilistä foorumille, eikä oikein voi muusta jutella kuin sinun katastrofaalisista kokemuksistasi..

Sinä et tiedä minun kokemuksistani mitään.

En koe perusteltuna tai oikeana sitä, että esimerkiksi Jaska saisi jatkaa sovinistisia ja ainakin minua loukkaavia provojaan, mutta minun pitäisi ne hyväksyä - tai ainakaan en saisi niistä kirjoittaa.

Olen täysin tietoinen, että toimintani "luo huonoa fiilistä", mutta mielestäni vielä huonompaa fiilistä seuraisi siitä, ettei kukaan esimerkiksi Jaskan sovinistisiin paskapuheisiin puuttuisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 23:36

Sinä et tiedä minun kokemuksistani mitään.Kirjoitti Kyllästynyt.
*
en tiedäkään muusta, kuin palstan joistain kuvitelluista naisten aliarvoinnista ja näyttää siltä, että ne ovat sinulle katastrofaalinen kokemus.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 23:38

Trisse kirjoitti:Etkö voisi bännätä sitä viikoksi?

TAIDAN TEHDÄ NIIN, KIITTI VINKISTÄ.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 23:39

Trisse kirjoitti:Etkö voisi bännätä sitä viikoksi?

Onko tuo osoitettu minulle vai Psykopatologialle?

Jos minulle; En halua käyttää valvojan moderointioikeuksia silloin kun olen itse osallisena asiassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 01.04.2015 23:41

hyvää yötä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 23:41

Kissi kirjoitti:Sinä et tiedä minun kokemuksistani mitään.Kirjoitti Kyllästynyt.
*
en tiedäkään muusta, kuin palstan joistain kuvitelluista naisten aliarvoinnista ja näyttää siltä, että ne ovat sinulle katastrofaalinen kokemus.

Eivät ne mitään kuviteltuja ole; vai haluatko sinä kulkea ja kirjoittaa pelkkänä pilluna? Minä olen mieluumin olen kirjoittamatta kuin suostuisin sellaiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.04.2015 23:42

Hyvää yötä.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Romulaatikko