Kissi kirjoitti:No Jaska heittelee kaikelaista kevyttä, mikä ei rassaa...
Mutta minua rassaa - paljon ja pahasti.
Kissi kirjoitti:... Mutta kun sinä alat asoista veuhtoa, se on rasittavaa jankkamista ja tulee sellainne kyllästyt olo sua kohtaan...
En tiedä mitä on "veuhtominen", mutta kyllä minä jatkan niin kauan kuin on tarpeellista paskapuheiden lopettamiseksi.
Kissi kirjoitti:... Kuten olen aiemmin sanonut, että pidän järjen juoksustasi, mutta kun käytät sitä johonkin pillujankutukseen, en tykkää, enkä ymmärrä...
Johtuen omasta käytöksestäsi, en juurikaan järkyty vaikka et minusta pidä tai minua ymmärrä.
Pilluparvi-jankutusta jatkan niin kauan kuin vastausten saamiseksi on tarpeen.
Kissi kirjoitti:... Fiksu ihminen ja noin jotenkin "rajoittunut" se luo huonoa fiilistä foorumille, eikä oikein voi muusta jutella kuin sinun katastrofaalisista kokemuksistasi..
Sinä et tiedä minun kokemuksistani mitään.
En koe perusteltuna tai oikeana sitä, että esimerkiksi Jaska saisi jatkaa sovinistisia ja ainakin minua loukkaavia provojaan, mutta minun pitäisi ne hyväksyä - tai ainakaan en saisi niistä kirjoittaa.
Olen täysin tietoinen, että toimintani "luo huonoa fiilistä", mutta mielestäni vielä huonompaa fiilistä seuraisi siitä, ettei kukaan esimerkiksi Jaskan sovinistisiin paskapuheisiin puuttuisi.