Miksei Valvojaan luoteta?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksei Valvojaan luoteta?

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 22:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sovinistien suojelualue tämä palsta oli pitkään. Nykyisin naisvihamielisyyttä ei ole esiintynyt, koska vihamielisten ja naisia/naiseutta halveksivat kirjoittajat ovat (ainakin toistaiseksi) loistaneet vain poissaolollaan.

Jankkaat perätöntä väitettä edelleenkin, mutta ethän sinä tosiaan puhetta usko saati ymmärrä.

Millä nimellä sinä kutsut palstalle kirjoitettuja "YÖÖK, mitkä heltat", "kamala kotka" ja "uskomattomia horoja" -viestejä?

Asiattomiksi ilmaisuiksi. Kuinka niin?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 22:46

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Moderaattorin/valvojan rooli on epäkiitollinen ja vaikea, eikä koskaan voi toimia kaikille mieleisellä tavalla. Mutta niin kauan kuin luottamuspulaa potevilla ei ole esittää esimerkkejä valvojan aseman väärinkäytöstä, katson onnistuneeni melko hyvin.

Merkittäviä väärinkäytös-syytöksiä ei ole minusta esitetty, mutta luottamuksen menetys lienee argumentoitu usean kirjoittajan toimesta.

Mutta nyt lienee meidän rivikäyttäjien ääni saatu kuuluviin PP:lle, joka siis viime kädessä päättää kuka on mode ja kuka ei. Sen mukaan mennään - ei täällä kenenkään (edes minun) pakko ole olla. Ei tämä tämän vaikeampaa ole.

Ei ole argumentoitu, esitetty kylläkin.

Eikä voi puhua luottamuksen menettämisestäkään, kyseiset luottamuspulaa potevat kirjoittajat eivät ole luottaneet minuun alunperinkään; viis veisaten minun tekemisistäni ja toimistani valvojana.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 22:47

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sovinistien suojelualue tämä palsta oli pitkään. Nykyisin naisvihamielisyyttä ei ole esiintynyt, koska vihamielisten ja naisia/naiseutta halveksivat kirjoittajat ovat (ainakin toistaiseksi) loistaneet vain poissaolollaan.

Jankkaat perätöntä väitettä edelleenkin, mutta ethän sinä tosiaan puhetta usko saati ymmärrä.

Millä nimellä sinä kutsut palstalle kirjoitettuja "YÖÖK, mitkä heltat", "kamala kotka" ja "uskomattomia horoja" -viestejä?

Asiattomiksi ilmaisuiksi. Kuinka niin?

Asiattomia ilmaisuja jotka edustavat naisvihaa, naisten ja naiseuden halveksimista - ja suoranaista sovinismia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 22:49

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ellet tiedä, mikset kerro luulevasi tai epäileväsi. Miksi esität asiasi niin kuin se olisi varmaa ja todistettua?

Varmaan samasta syystä kuin sinä tässä esität asian niinkuin se olisi varmaa ja todistettua:

Kyllästynyt kirjoitti:"Kritiikki" kohdistui Hilppaan, mutta perimmäinen syy ketjun aloittamiseen on yritys provosoida, haastaa riitaa - ja päästä minun kimppuuni.

No ainakin minä esitän omia ajatuksiani, kun sinä taas esität tietäväsi "jokun" motiivit.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 22:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Merkittäviä väärinkäytös-syytöksiä ei ole minusta esitetty, mutta luottamuksen menetys lienee argumentoitu usean kirjoittajan toimesta.
...

...

Kyllä minusta on esitetty perusteluita sille, miksi sinuun ei luoteta valvojana. Ehkä nuo perustelut voisi tiivistää jotenkin niin, että rivikirjoittajana tunnut tarvitsevan valvontaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 22:51

Kyllästynyt kirjoitti:Eikä voi puhua luottamuksen menettämisestäkään, kyseiset luottamuspulaa potevat kirjoittajat eivät ole luottaneet minuun alunperinkään; viis veisaten minun tekemisistäni ja toimistani valvojana.

Joidenkin kohdalla tämä on tietty ehkä mahdollista, mutta argumentointi nähdäkseni on kyllä kohdistunut siihen kuinka olet toiminut rivikirjoittaja/mode -yhdistelmänä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 22:52

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Merkittäviä väärinkäytös-syytöksiä ei ole minusta esitetty, mutta luottamuksen menetys lienee argumentoitu usean kirjoittajan toimesta.
...

...

Kyllä minusta on esitetty perusteluita sille, miksi sinuun ei luoteta valvojana. Ehkä nuo perustelut voisi tiivistää jotenkin niin, että rivikirjoittajana tunnut tarvitsevan valvontaa.

Ei tuo ole mikään perustelu, vaan pelkkä pahantahtoinen väite vain.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 22:52

Kyllästynyt kirjoitti:Tiedän mitä "joku" on minuun liittyen kirjoittanut. Ei ole kummoinenkaan salapoliisitehtävä ymmärtää, mitä tarkoitusta kyseinen ketju palvelee.

Vainoharhaiselle tms tuollainen salapoliisitehtävä on suorastaan lapsellisen helppo.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 22:54

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Eikä voi puhua luottamuksen menettämisestäkään, kyseiset luottamuspulaa potevat kirjoittajat eivät ole luottaneet minuun alunperinkään; viis veisaten minun tekemisistäni ja toimistani valvojana.

Joidenkin kohdalla tämä on tietty ehkä mahdollista, mutta argumentointi nähdäkseni on kyllä kohdistunut siihen kuinka olet toiminut rivikirjoittaja/mode -yhdistelmänä.

Kysyn taas kerran:

Miten ja missä olen käyttänyt väärin valvojanoikeuksiani?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 22:54

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ellet tiedä, mikset kerro luulevasi tai epäileväsi. Miksi esität asiasi niin kuin se olisi varmaa ja todistettua?

Varmaan samasta syystä kuin sinä tässä esität asian niinkuin se olisi varmaa ja todistettua:

Kyllästynyt kirjoitti:"Kritiikki" kohdistui Hilppaan, mutta perimmäinen syy ketjun aloittamiseen on yritys provosoida, haastaa riitaa - ja päästä minun kimppuuni.

No ainakin minä esitän omia ajatuksiani, kun sinä taas esität tietäväsi "jokun" motiivit.

En huomaa viesteissäsi mainintaa ("mielestäni..." tms) siitä, että esität omia ajatuksiasi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 22:55

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tiedän mitä "joku" on minuun liittyen kirjoittanut. Ei ole kummoinenkaan salapoliisitehtävä ymmärtää, mitä tarkoitusta kyseinen ketju palvelee.

Vainoharhaiselle tms tuollainen salapoliisitehtävä on suorastaan lapsellisen helppo.

Väitätkö sinä minun olevan vainoharhainen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 22:56

Kyllästynyt kirjoitti:Kysyn taas kerran:

Vastaan taas uudestaan:

Minusta merkittäviä väärinkäytössyytöksiä ei ole esitetty.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.01.2014 22:57

Toivottavasti et syytä luottamuspulaa 'potevia' ihmisiä siitä, etteivät luota sinuun valvojana. Luottamus on asia, joka ansaitaan. On aihetta etsiä itsestä luottamuspulan syitä; ei niistä, jotka eivät luota sinuun.

Kuten nimimerkkisi vihreydestä nähdään, olet valvojana aina ollessasi täällä läsnä, ja edustat itseäsi - ja tätä foorumia - moderaattorina joka ikisessä kirjoituksessasi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:00

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kysyn taas kerran:

Vastaan taas uudestaan:

Minusta merkittäviä väärinkäytössyytöksiä ei ole esitetty.

Ei minustakaan.

Kyse näyttää olevan siitä, ettei minusta henkilönä pidetä.
Tuo on kuitenkin eri asia kuin se, että olisin käyttänyt väärin asemaani valvojana.

Ja koska kyse on "jokun" minua kohtaan tuntemasta vastenmielisyydestä, ei ole kovin yllättävää, että hänen aloittamansa ketjun alkusyy on juuri se sama vihamielisyys. joka on leimannut hänen jokaista minuun liittyvää viestiään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:04

Mirri kirjoitti:

Toivottavasti et syytä luottamuspulaa 'potevia' ihmisiä siitä, etteivät luota sinuun valvojana. Luottamus on asia, joka ansaitaan. On aihetta etsiä itsestä luottamuspulan syitä; ei niistä, jotka eivät luota sinuun.

Kuten nimimerkkisi vihreydestä nähdään, olet valvojana aina ollessasi täällä läsnä, ja edustat itseäsi - ja tätä foorumia - moderaattorina joka ikisessä kirjoituksessasi.

En syytä ketään muusta kuin riidanhaastamisesta ja perustelemattomista valituksista valvojan oikeuksien väärinkäytöstä.

Luottamus ei voi olla yksipuolista, se vaatii kummankin osapuolen luottamusta ja luottamista toiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:08

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Vainoharhaisena pidän käytöstäsi siksi että väität, että kuppikuntaketju oli perustettu sinun kiusaamiseksi jokun juonikkaana temppuna. Tätä tukemaan esität jokun primitiivisen tunneresponssin ja olet sen takia täysin varman oloinen asiastasi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:10

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Vainoharhaisena pidän käytöstäsi siksi että väität, että kuppikuntaketju oli perustettu sinun kiusaamiseksi jokun juonikkaana temppuna. Tätä tukemaan esität jokun primitiivisen tunneresponssin ja olet sen takia täysin varman oloinen asiastasi.

Ei se mikään "juonikas temppu" ollut. Se oli ihan sitä samaa provosointia ja riidanhaastamista, jotak "joku" on paluuni jälkeen harjoittanut koko ajan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.01.2014 23:11

Hilppa kirjoitti:Kiitokset Kahvi, että sovit vanhat riitasi valvojan kanssa. Arvostan tuota menettelyäsi.

Hilppa, ei kai Kahvi foorumin valvojan kanssa ole riidellyt, vaan rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa? Entä onko foorumin valvoja riidellyt Kahvin kanssa, vai Kyllästynyt rivikirjoittajana?
Sotkeutuvat näköjään sinullakin moderaattori-Kyllästynyt ja rivikirjoittaja-Kyllästynyt toisiinsa. On eri asia, että rivikirjoittajat riitelevät keskenään kuin että valvoja ja rivikirjoittaja riitelevät. Periaatteessa kai foorumin valvojien ei pitäisi riidellä rivikirjoittajien kanssa; heidän asemansa valvojina velvoittaa ryhtymästä riitoihin.

Miten onnistutaan pitämään rivikirjoittaja-Kyllästynyt ja moderaattori-Kyllästynyt erillään toisistaan ja etenkään nyt, kun Kyllästynyt loistaa vihreänä riippumatta siitä toimiiko hän rivikirjoittajana vai valvojana? Siinäpä se ongelma on.

Tämä foorumiko ei pärjää ylläpitäjän varassa; tuleeko isokin katastrofi, jos foorumilla olisikin vain Psykopatologia valvojana?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:12

Kyllästynyt kirjoitti:Kyse näyttää olevan siitä, ettei minusta henkilönä pidetä.

Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (minusta ei edes PP luota) valvojana, kun tunnut rivikirjoittajana kaatavan lisää bensaa liekkeihin siinä missä modet yleisesti ja pääsääntöisesti pyrkivät rauhoittamaan liekkejä. Moden kaksoisrooli on tietty haastava, mutta semmoinen se vaan nyt on.

Kyllästynyt kirjoitti:Tuo on kuitenkin eri asia kuin se, että olisin käyttänyt väärin asemaani valvojana.

Tietysti on eri asia - varmaan siksi ei olekaan esitetty merkittäviä syytöksiä väärinkäytöksistä.

----------
edeit 27.1.14 klo 9:30
Lisätty "minusta" kohtaan: (minusta ei edes PP luota)
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 27.01.2014 10:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:15

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Vainoharhaisena pidän käytöstäsi siksi että väität, että kuppikuntaketju oli perustettu sinun kiusaamiseksi jokun juonikkaana temppuna. Tätä tukemaan esität jokun primitiivisen tunneresponssin ja olet sen takia täysin varman oloinen asiastasi.

Ei se mikään "juonikas temppu" ollut. Se oli ihan sitä samaa provosointia ja riidanhaastamista, jotak "joku" on paluuni jälkeen harjoittanut koko ajan.

Juuri vasta äskenhän esitit jokun toiminnan juonikkaana temppuna:
""Kritiikki" kohdistui Hilppaan, mutta perimmäinen syy ketjun aloittamiseen on yritys provosoida, haastaa riitaa - ja päästä minun kimppuuni."
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko