Mielettömiä rangaistuksia tulossa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Mielettömiä rangaistuksia tulossa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.09.2013 13:30

Epämieluisuutta ym.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 15.09.2013 17:24

Helmenkalastaja kirjoitti:On aikamoista suurentelua väittää, että vihaisin sinua ja vieläpä leppymättömästi. Lähinnä halveksin sinua, kun et uskalla kommentoida puolella sanallakaan Bethin törkeyksiä. Haluat säilyttää hinnalla millä hyvänsä kilpesi kirkkaana hänen edessään. Se ennen kaikkea saa minut suhtautumaan sinuun niin kuin tällä hetkellä suhtaudun.

Kun toit esiin omassa mielessäsi syntyneen analogian Bethin ja Trissen muutaman vuoden takaisen insidenssin välillä, minä jo ymmärsin sinua. Tilanteissa ei kuitenkaan minun nähdäkseni ole todellisuudessa juuri minkäänlaisia yhtäläisyyksiä.

En myöskään usko, että olisit silloin voinut tehdä mitään, millä olisi ollut vaikutusta lopputulokseen. Kyllä se oli "kahden kauppa", jota ei voinut kuin katsoa voimattomana ruudun takaa. Turhaan kannat syyllisyyttä puuttumattomuudestasi.

Minä en halveksi enkä vihaa.

Bethillä tuntuu noita kommentoijia riittävän ilman minuakin. Hän on samantapaisessa asemassa kuin Kyllästynyt oli Tukiasemalla, kaikki olivat kimpussa.

PS. Täällä on vissiin taas ollut "pileet", kun Bethin viestit ovat hävinneet.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.09.2013 18:33

Riidankylväjä kirjoitti:Täällä on vissiin taas ollut "pileet", kun Bethin viestit ovat hävinneet.

'Pileet' ovat toteutuneet vain sinun päässäsi. Palstalla sen sijaan Beth on 'juhlinut' yksin. Paitsi tietysti silloin, kun sinä olet ollut taustatukena rohkaisemassa jatkamaan samaa rataa.

Kenen parasta olet ajatellut 'rauhoitellessasi' kaikkia muita kuin Bethiä karanneine mopoineen, sitä en ymmärrä. Käsittääkseni et ainakaan ole ajatellut hänen parastaan; jos olisit, olisit nähnyt karanneen mopon jo aikoja sitten, ja rohkaisun sijaan olisit rauhoitellut. Mutta ei - sinä olet 'rauhoitellut' niitä, jotka ovat ymmärtäneet mopon olevan karkuteillä ja taltuttamisen tarpeessa.
Olisi kiva tietää mitä sinä olet saanut itsellesi rohkaistessasi yhtä kirjoittajaa hurjasteluun käsistä karanneen mopon kanssa.

En pääse yli enkä ympäri siitä ajatuksesta, että käytit tilannetta hyväksesi leikkiessäsi 'ritarillista herrasmiestä'. Jos oikeasti olisit tajunnut (vai välittänyt?) missä mennään, olisit ryhtynyt rauhoittelemaan nyt pihalle pantua kirjoittajaa - senkin uhalla, että olisit joutunut haukuttavien joukkoon. Mutta sinäpä toimitkin täsmälleen päinvastoin, etkä tehnyt elettäkään auttaaksesi karanneen mopon saamisessa hallintaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.09.2013 11:22

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:muistaakseni PP taisi pyytää noita perusteluita.

Viittaat ilmeisesti tähän:
Psykopatologia kirjoitti:
Oliko ko. lainauksessa arkaluonteisia tietoja tms?
Mirrin tulisi nyt selostaa ko. viestiä.
Mirri kirjoitti:
Selostamaan en jaksa ryhtyä, sen sijaan voin kaivaa kyseisen sitaatin uudelleen esille ja luettavaksi.

Noin olen tehnyt.

Jep, tuohon viittasin.
Jaksamisen puute minusta on ehkä huonohko syy olla selittämättä - olettaisin siis tilanteen olevan niin, että copypastauksiisi liittyi merkittävästi mala fide -henkeä, mutta sinulla ei ole selkärankaa myöntää sitä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.09.2013 11:24

Riidankylväjä kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:On aikamoista suurentelua väittää, että vihaisin sinua ja vieläpä leppymättömästi. Lähinnä halveksin sinua, kun et uskalla kommentoida puolella sanallakaan Bethin törkeyksiä. Haluat säilyttää hinnalla millä hyvänsä kilpesi kirkkaana hänen edessään. Se ennen kaikkea saa minut suhtautumaan sinuun niin kuin tällä hetkellä suhtaudun.

Kun toit esiin omassa mielessäsi syntyneen analogian Bethin ja Trissen muutaman vuoden takaisen insidenssin välillä, minä jo ymmärsin sinua. Tilanteissa ei kuitenkaan minun nähdäkseni ole todellisuudessa juuri minkäänlaisia yhtäläisyyksiä.

En myöskään usko, että olisit silloin voinut tehdä mitään, millä olisi ollut vaikutusta lopputulokseen. Kyllä se oli "kahden kauppa", jota ei voinut kuin katsoa voimattomana ruudun takaa. Turhaan kannat syyllisyyttä puuttumattomuudestasi.

Bethillä tuntuu noita kommentoijia riittävän ilman minuakin. Hän on samantapaisessa asemassa kuin Kyllästynyt oli Tukiasemalla, kaikki olivat kimpussa.

Helmenkalastajaa (ja ehkä Mirriäkin) tuntuu minusta ärsyttävän se, että et ääneen sano/myönnä Bethin toimissa olleen myös paheksuttavia elementtejä ym - heille tulee kait tuosta se fiilis, että olet vahvasti puolueellinen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.09.2013 11:44

Kahvi kirjoitti:Jaksamisen puute minusta on ehkä huonohko syy olla selittämättä - olettaisin siis tilanteen olevan niin, että copypastauksiisi liittyi merkittävästi mala fide -henkeä, mutta sinulla ei ole selkärankaa myöntää sitä.

Sellainen vaihtoehto ei näköjään pälkähtänyt päähäsi, että jaksamattomuus johtuisi siitä, että olen selittänyt ja perustellut muutamaan kertaan jo aikapäiviä sitten. Lisäksi Helmenkalastaja on tehnyt samaa, kun minä jo lopetin; selittänyt puolestani ja täsmälleen oikein. Joten on selitetty...

Jatkatko vielä kauan asian vatvomista? Tapahtumasta on sentään jo kulunut aikaa ja maailma on liikahtanut eteenpäin. Voi olla, että Bethkin olisi pikkuhiljaa rauhoittunut, ellei tällä foorumilla olisi sinnikkäästi heitelty bensaa liekkeihin vatvomalla mennyttä asiaa.

11.59. Lisäys. Tuli vielä mieleeni: ei pyydetty selittämään, vaan vastaamaan kysymykseen viestin sisällöstä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.09.2013 12:07

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jaksamisen puute minusta on ehkä huonohko syy olla selittämättä - olettaisin siis tilanteen olevan niin, että copypastauksiisi liittyi merkittävästi mala fide -henkeä, mutta sinulla ei ole selkärankaa myöntää sitä.

Sellainen vaihtoehto ei näköjään pälkähtänyt päähäsi, että jaksamattomuus johtuisi siitä, että olen selittänyt ja perustellut muutamaan kertaan jo aikapäiviä sitten. Lisäksi Helmenkalastaja on tehnyt samaa, kun minä jo lopetin; selittänyt puolestani ja täsmälleen oikein. Joten on selitetty...

Jatkatko vielä kauan asian vatvomista? Tapahtumasta on sentään jo kulunut aikaa ja maailma on liikahtanut eteenpäin. Voi olla, että Bethkin olisi pikkuhiljaa rauhoittunut, ellei tällä foorumilla olisi sinnikkäästi heitelty bensaa liekkeihin vatvomalla mennyttä asiaa.

11.59. Lisäys. Tuli vielä mieleeni: ei pyydetty selittämään, vaan vastaamaan kysymykseen viestin sisällöstä.

En ole huomannut, että olisit selittänyt tms copypastauksiasi tällä foorumilla - ainakin kaksi copypastausta olet tehnyt Riidankylväjän päiväkirjasta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.09.2013 12:19

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

En ole huomannut, että olisit selittänyt tms copypastauksiasi tällä foorumilla - ainakin kaksi copypastausta olet tehnyt Riidankylväjän päiväkirjasta.

Herää kysymys vielä eräs. Oletko sinä Kahvi sellaisessa asemassa nykyisin tällä palstalla, että sinulla on oikeus alkaa tivata ihmisiltä asiayhteydestä irrotetusti heidän tekemisistään? Vähän kuin ylläpitäjän tai valvojan tehtävissä ikään? Sinun kirjoitustyylisi Kahvi vaikuttaa usein takertuvalta kanssakirjoittajiasi kohtaan. Esität kernaasti kysymyksiä, jotka ovat joko ärsyttäviä typeryydessään tai mahdottomia vastata, koska ne on laadittu johdattelevasti. Jos niihin ei vastaa sinua, kirjoittaja Kahvi, miellyttävällä tavalla, jatkat lisäkysymysten suoltamista loputtomiin. Olen saanut tuollaisen kuvan kirjoitustavastasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.09.2013 12:20

Puhut näköjään ihan eri asiasta.

Riidankylväjän päiväkirjasta siteeraamani kohdat koskivat tämän foorumin kirjoittajia, esimerkiksi minua; kuten lainatuista kohdista oli luettavissa. Niiden siteeraamisen selitin ja perustelin siteerausten yhteydessä. Kurja juttu, että sinulta jäi huomaamatta.

Minulta taas on jäänyt huomaamatta, että ylläpitäjä olisi tahtonut minun erikseen selittävän miksi olen siteerannut Riidankylväjän päiväkirjaa, mutta ehkä sinä huomasit paremmin. Tai sitten olet käsittänyt päin mäntyä.

Kovasti toivon, että jättäisit vatvomiset jo sikseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.09.2013 12:39

Kahvi kirjoitti:Re: Poistoon
06.09.2013 21:22
Mirri kirjoitti:Riidankylväjän päiväkirjan ensimmäinen viesti kuuluu näin:
Kultsi oli minulle kiukkuinen eilen, samoin Mirri ja Hilppa myös.

Mitä tuo on muuta kuin huomiohakuisuutta ja halua olla keskipisteenä?
viewtopic.php?f=8&t=10410&p=143885&hilit=p%C3%A4iv%C3%A4kirja%2A#p143885

Kahvi kirjoitti:Re: Sulautuminen ja orgasmi ym.
31.08.2013 23:37
Mirri kirjoitti:Tämän kirjoitit päiväkirjaasi, mutta yhtä hyvin se voidaan tuoda julki tässä ketjussa, koska puhut tämän palstan 'tädeistä':
Palstan tädit ovat nyt loukkaantuneita jostain. :|

Sanot minun kirjoittelevan ympäripyöreää liirumlaarumia, joten tietystikään sinun ei tarvitse ottaa viestistäni vastaan mitään. Voit heittäytyä ymmärtämättömäksi ja jopa tyhmäksi.
Minun on vaikea uskoa sinun olevan oikeasti niin ymmärtämätön kuin täällä esität ihmetellessäsi miksi naiset ovat pahastuneet sinun nettikäyttäytymiseesi.
viewtopic.php?f=8&t=10359&p=143062&hilit=p%C3%A4iv%C3%A4kirja%2A#p143062

Ei näissä siteerauksissa ole minusta perusteltu ollenkaan sitä, että miksi Mirri on copypastannut päiväkirjasta yleisemmälle puolelle.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.09.2013 12:43

Jos joku ei seuraa riittävästi foorumia,
ei hänelle tarvitse jäkikäteen selostaa
jutun juonta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.09.2013 12:46

Hilppa kirjoitti:Herää kysymys vielä eräs. [1] Oletko sinä Kahvi sellaisessa asemassa nykyisin tällä palstalla, että sinulla on oikeus alkaa tivata ihmisiltä asiayhteydestä irrotetusti heidän tekemisistään? Vähän kuin [2] ylläpitäjän tai valvojan tehtävissä ikään? Sinun kirjoitustyylisi Kahvi vaikuttaa usein takertuvalta kanssakirjoittajiasi kohtaan. Esität kernaasti kysymyksiä, jotka ovat joko [3] ärsyttäviä typeryydessään tai mahdottomia vastata, koska ne on [4] laadittu johdattelevasti. Jos niihin ei vastaa sinua, kirjoittaja Kahvi, miellyttävällä tavalla, jatkat [5] lisäkysymysten suoltamista loputtomiin. Olen saanut tuollaisen kuvan kirjoitustavastasi.

[1] Sama oikeus meillä kaikilla on täällä - ja toisinaan tuntuu siltä, että tuon oikeuden käyttäminen on kovasti muotia.

[2] Ylläpitäjä/valvoja on (toisinaan) velvollinen toimimaan noin, meikäläinen tavan rivikirjoittajana taas puuttuu niihin asioihin joihin viitsii/jaksaa/haluaa puuttua.

[3] Tulisi ehkä tuolloin kertoa, että miksi kysymykset ovat ärsyttäviä.

[4] Jos kokee kysymyksen laaditun johdattelevasti, niin voinee kuitenkinvastata oman näkemyksensä ym mukaisesti.

[5] Lopetan kyllä (lisä)kysymysten kysymisen, kun saan asianmukaisen vastauksen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.09.2013 13:39

Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Herää kysymys vielä eräs. [1] Oletko sinä Kahvi sellaisessa asemassa nykyisin tällä palstalla, että sinulla on oikeus alkaa tivata ihmisiltä asiayhteydestä irrotetusti heidän tekemisistään? Vähän kuin [2] ylläpitäjän tai valvojan tehtävissä ikään? Sinun kirjoitustyylisi Kahvi vaikuttaa usein takertuvalta kanssakirjoittajiasi kohtaan. Esität kernaasti kysymyksiä, jotka ovat joko [3] ärsyttäviä typeryydessään tai mahdottomia vastata, koska ne on [4] laadittu johdattelevasti. Jos niihin ei vastaa sinua, kirjoittaja Kahvi, miellyttävällä tavalla, jatkat [5] lisäkysymysten suoltamista loputtomiin. Olen saanut tuollaisen kuvan kirjoitustavastasi.

[1] Sama oikeus meillä kaikilla on täällä - ja toisinaan tuntuu siltä, että tuon oikeuden käyttäminen on kovasti muotia.

[2] Ylläpitäjä/valvoja on (toisinaan) velvollinen toimimaan noin, meikäläinen tavan rivikirjoittajana taas puuttuu niihin asioihin joihin viitsii/jaksaa/haluaa puuttua.

[3] Tulisi ehkä tuolloin kertoa, että miksi kysymykset ovat ärsyttäviä.

[4] Jos kokee kysymyksen laaditun johdattelevasti, niin voinee kuitenkinvastata oman näkemyksensä ym mukaisesti.

[5] Lopetan kyllä (lisä)kysymysten kysymisen, kun saan asianmukaisen vastauksen.

Nuo edelläolevat perustelusi ovat tulleet kyllästymiseen asti kirjoituksistasi ilmi koko kirjoitusurasi ajan.

Kohta 5. Eli jankkaat niin kauan kunnes saat haluamasi vastauksen. Valitettavasti sellaista et useinkaan tule saamaan, koska näkemys kysymystesi aiheeseen on usein vastaajalla erilainen kuin sinulla. Voisit ystävällisesti ottaa huomioon tuonkin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.09.2013 16:17

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:muistaakseni PP taisi pyytää noita perusteluita.

Viittaat ilmeisesti tähän:
Psykopatologia kirjoitti:
Oliko ko. lainauksessa arkaluonteisia tietoja tms?
Mirrin tulisi nyt selostaa ko. viestiä.
Mirri kirjoitti:
Selostamaan en jaksa ryhtyä, sen sijaan voin kaivaa kyseisen sitaatin uudelleen esille ja luettavaksi.

Noin olen tehnyt.

Jep, tuohon viittasin.
Jaksamisen puute minusta on ehkä huonohko syy olla selittämättä - olettaisin siis tilanteen olevan niin, että copypastauksiisi liittyi merkittävästi mala fide -henkeä, mutta sinulla ei ole selkärankaa myöntää sitä.

Olet pahasti hakoteillä. Olisit seurannut viestittelyä, voisit jopa ymmärtää...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.09.2013 16:19

Kahvi kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:

Helmenkalastajaa (ja ehkä Mirriäkin) tuntuu minusta ärsyttävän se, että et ääneen sano/myönnä Bethin toimissa olleen myös paheksuttavia elementtejä ym - heille tulee kait tuosta se fiilis, että olet vahvasti puolueellinen.

Bethin kyseisissä toimissa ei muita elementtejä ollutkaan, mutta Riidankylväjä se vain lähetteli hänelle jaxuhaleja. Ja kyllähän Beth jaksoi. Jos olisi jaksanut (jatkanut) yhtään kauemmin, olisin seuraavaksi kääntynyt poliisin puoleen ja nostanut syytteen kunnianloukkauksesta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.09.2013 19:33

Jaxuhalit Helmiksellekin.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Obelix2 » 16.09.2013 19:55

Onko vatsa toiminut?
Obelix2

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 17.09.2013 09:57

Kiitos kysymästä Obelix. Vatsa toimii ja vietti on voimakas.

Entä itselläsi?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.09.2013 10:05

Voisiko nuo vatsantoimituskeskustelut pitää siellä päiväkirjojen puolella?
Ikävää, että vesitätte ennen pitkää kaikki ketjut.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.09.2013 12:42

Hilppa kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:[5] Lopetan kyllä (lisä)kysymysten kysymisen, kun saan asianmukaisen vastauksen.

Nuo edelläolevat perustelusi ovat tulleet kyllästymiseen asti kirjoituksistasi ilmi koko kirjoitusurasi ajan.

Kohta 5. Eli jankkaat niin kauan kunnes saat haluamasi vastauksen. Valitettavasti sellaista et useinkaan tule saamaan, koska näkemys kysymystesi aiheeseen on usein vastaajalla erilainen kuin sinulla. Voisit ystävällisesti ottaa huomioon tuonkin.

Ei ole mitään "eli".
Lue vastaukseni; asianmukainen ei ole (minulle) sama kuin haluamani/toivomani/tms.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko