Ryysy kirjoitti:... Sääntö-Suomi iski taas: Ravintola vaati naisasiakasta riisumaan jakkunsa – ”turvallisuussyyt” ...
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Minä inhoan jakkuja.
Minun mielestäni pelkkä mekko tai hame/housut + paita/pusero + esim. villatakki lipsuu helposti alipukeutumisen puolelle silloinkin kun pukeutumiskoodi on "casual" - ja lähes varmasti, jos koodi on "smart casual".
Hilppa kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Minä inhoan jakkuja.
Minun mielestäni pelkkä mekko tai hame/housut + paita/pusero + esim. villatakki lipsuu helposti alipukeutumisen puolelle silloinkin kun pukeutumiskoodi on "casual" - ja lähes varmasti, jos koodi on "smart casual".
Hyvällä laadukkaalla sopivanvärisellä huivilla tai hartiahuivilla voi korjata asuaan asiallisempaan/siistimpään suuntaan.
Psykopatologia kirjoitti:En hyväksy mitään hartiahuiveja tahi ihmevällyjä.
Trisse kirjoitti:Tuntuu kuitenkin että tennarit jne. ovat minuun suuntautuvaa kiusaamista...
Trisse kirjoitti:... Yhtään työpaikkaa en ole ollut saamatta pukeutumisen vuoksi...
Trisse kirjoitti:... Vaikka en jakuista pidäkään minulla on mm. musta paitapusero jossa on tyylikäs huivimainen kaulus joten en mitään kuittailua kaipaile sinulta.
Psykopatologia kirjoitti:... Siis huivella peitettäisiin jotain rumuutta?
Psykopatologia kirjoitti:En halua olla mikään tursake. Suorat linjat ja sillä siisti!
23:58
Siis huivella peitettäisiin jotain rumuutta?
Trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ryysy on myöhemmin ohjannut aihetta työhönottohaastattelun pukeutumisen suuntaan.
Muuten on minulle ihan sama, missä vaatteissa kukin tykkää tallata. Vaatteisiin kiinnitetään aivan liikaa huomiota, sillä ovat kuitenkin melko toisarvoinen asia. Työhönottohaastattelu ja työelämä ylipäätään asettavat kuitenkin hieman erilaisen näkökulman pukeutumiseen.
Tuntuu kuitenkin että tennarit jne. ovat minuun suuntautuvaa kiusaamista. Yhtään työpaikkaa en ole ollut saamatta pukeutumisen vuoksi. Vaikka en jakuista pidäkään minulla on mm. musta paitapusero jossa on tyylikäs huivimainen kaulus joten en mitään kuittailua kaipaile sinulta.
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:... Yhtään työpaikkaa en ole ollut saamatta pukeutumisen vuoksi...
Olen ymmärtänyt sinun olevan tälläkin hetkellä työtön.
Kaipa tuosta voi sitten päätellä että olen saanut useimmat työt joissa olen haastatteluihin mennyt. (Minua ei kovin usein ole kutsuttu useiden haastateltavien joukossa näytille vaan on ollut aika varmoista jutuista ollut jo kyse).
Trisse kirjoitti:Ne ovat olleet harjoitteluja jotka eivät yleensäkään jatku. Ja toki työkyvyttömyydellänikin voi olla merkityksensä. Pukeutumisestani ja tennareistani se ei kuitenkaan ole johtunut.
Hilppa kirjoitti:Vihjaat, että työkyvyttömyytesi olisi ominaisuus, johon et voi itse lainkaan vaikuttaa. Enpä usko, että noin olisi.
Pukeutuminen ja tennarit antavat kuvan ulospäin asenteestasi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa