Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.
Minä tiedän ilmoittaneeni Raatelulampaan mellastamisesta ylläpitoon. Silloin kyseessä oli provosoiva ja loukkaava kuva; se onneksi poistettiin. Sen verran toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa mellastamista oli, että minäkin havahduin huomaamaan, vaikka mellastus olikin aika ovelaa ja verhottua. Kuten se kuvaviesti, josta ilmoitin.
"Ovelaa ja verhottua"?
Minun mielestäni suora kimppuun käyminen on paljon pahempaa kuin sinun kuvailemasi "ovela ja verhottu" hyökkäyksiin vastaaminen.
Lisäys:
"Ovela ja verhottu" mellastus on oksymoron.

Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...
En usko tuohon teoriaan vähääkään; Tristan on itsekkyydessään ja omahyväisyydessään parasta A-luokkaa.
Hän loukkaantuu helposti, koska kokee helposti itsensä mitättömäksi ja arvottomaksi. Loukkaantuneena hän on itsekäs ja omahyväinen.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...
En usko tuohon teoriaan vähääkään; Tristan on itsekkyydessään ja omahyväisyydessään parasta A-luokkaa.
Hän loukkaantuu helposti, koska kokee helposti itsensä mitättömäksi ja arvottomaksi. Loukkaantuneena hän on itsekäs ja omahyväinen.
Syy miksi joku käyttäytyy itsekkäästi ja omahyväisesti ei ole muiden ihmisten kannalta oleellista.
Omahyväisellä ja itsekkäällä käytöksellään on aina seurauksensa.
Kyllästynyt kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt sanoo jokakäänteessä, että muita lukijoita täytyy suojella Tristanin käytökseltä. Ompa omavaltaista. Puolestani sanon, että minua kiusaa se, kun Tristan joutuu pois lähtemään aina ja toistuvasti, Kyllästyneen jahtaamana.
Tietenkin muita palstalaisia pitää suojella Tristanin huonolta käytökseltä. Miksi sinun mielestäsi kaikkien pitäisi joutua siitä kärsimään?
En ole jahdannut ketään, mutta sinua tuntuu kiusaavan kaikki mitä minä teen.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.
Kyllästynyt, kerro tarkemmin. Ja varmaan osaat myös mainita nimimerkeiltä monia kirjoittajia, jotka lähtivät palstalta Trissen vuoksi.
Esitit nyt sellaisen väitteen/syytteen, että sinun pitäisi pystyä todistamaan asia nimimerkkejä myöten.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Sanoit etten ole kertonut mitä raatikselle olen tehnyt. Ei tukarilla ollut ketään raatista joten vitustako minä tietäisin!...
Sinä latelit hänelle törkeyksiä sekä syyttelit häntä Yasuksi - joka hän kiisti olleensa/olevansa.
Niin että hän sen takia olisi vainonnut minua kymmenen vuotta. Onhan se mahdollista - palstoilla on monenlaista sekopäätä...
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.
Mainitse yksi...
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En jaksa uskoa asuntosi sotkuisuuden torpanneen sinulta mahdollisuutta saada kuntoutusterapiapäätöstä.
Voin kuitenkin hyvin kuvitella, että se tapa jolla sinä olet käyttäytynyt on hyvinkin saattanut vaikuttaa kielteisen päätöksen tekemiseen.
Olet väärässä - hän sanoi että asunto kunnon perusteella olen liian huonossa kunnossa terapiaan vaan minun pitäisi mennä mielummin päiväsairaalaan "opettelemaan arkielämän taitoja"...
trisse kirjoitti:... Itseäni olen jalkaan ampunut vain tulemalla tänne - en muussa.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...
Syy miksi joku käyttäytyy itsekkäästi ja omahyväisesti ei ole muiden ihmisten kannalta oleellista.
Omahyväisellä ja itsekkäällä käytöksellään on aina seurauksensa.
.Kissi kirjoitti:Nii kuka kaikki kärsii, jotta sinun pitää puuttua?...
.Kissi kirjoitti:... Kyllä, minua kiusaa aina tuo sama asia, mikset voi (kertaakaan) jutella normaalisti Trisille...
trisse kirjoitti:... Minäkin tiedän monia jotka eivät tukarilla sietäneet Kyllästynyttä ja ainakin osittain tämän takia lähtivät. Esim. minh. Mutta halutaanko me tällä tavalla keskustella tai mikä pointti tälläisessä on.
Kyllästynyt kirjoitti:Se mitä sanotaan ei aina ole koko totuus.
Mutta mikset sinä mene päiväsairaalaan "opettelemaan arkielämän taitoja" jos sellaista on sinulle ehdotettu?
.Kissi kirjoitti:Psykopatologi/Luukkonen.
Pyydän palauttamaan Trisin kirjoitusoikeuden, koska Kyllästynyt panettelee ja solvaa ihan liikaa, ottaen huomioon, ettei toinen voi puolustautua. Meno on epäreilua käytöstä Kyllästyneeltä. Toivon muidenkin samaa mieltä olevien yhtyvän palautus pyyntööni.
t. Kissi
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.
Kyllästynyt, kerro tarkemmin. Ja varmaan osaat myös mainita nimimerkeiltä monia kirjoittajia, jotka lähtivät palstalta Trissen vuoksi.
Esitit nyt sellaisen väitteen/syytteen, että sinun pitäisi pystyä todistamaan asia nimimerkkejä myöten.
.Kissi kirjoitti:Psykopatologi/Luukkonen.
Pyydän palauttamaan Trisin kirjoitusoikeuden, koska Kyllästynyt panettelee ja solvaa ihan liikaa, ottaen huomioon, ettei toinen voi puolustautua. Meno on epäreilua käytöstä Kyllästyneeltä. Toivon muidenkin samaa mieltä olevien yhtyvän palautus pyyntööni.
t. Kissi
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.
Tukiasema.net -palstallahan ei pitkään aikaan edes ollut kirjautumispakkoa, eikä niin ollen vakionimimerkkejäkään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa