Millä tavalla ja missä mielessä?Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pystyisin, mutta katson ettei minulla ole sellaiseen oikeutta...
... Viime aikoina olen kuitenkin useita kertoja käyttänyt mahdollisuuttani poistaa nimimerkkejä, mutta kaikki poistamani nimimerkit ovat olleet esim. Kiinasta, Romaniasta tai Venäjältä tulleita spammipostin lähettäjiä.
Jaskalle kirjoittamasi vitsiksi tarkoittamasi viesti aloittaisinko [nimimerkkien likvidoinnin] sinusta? on edellä kertomasi perusteella varsin mielenkiintoinen.
Äänestys kirjoitti:Pitäisikö kirjoittelua ja kommentointia määrällisesti rajoittaa?
Ei (7 ääntä) 58%
Ehkä (3 ääntä) 25%
En osaa sanoa (1 ääntä) 8%
Ehdottomasti pitäisi (0 ääntä) Ei ääniä
En ymmärrä mistä äänestetään (1 ääntä) 8%
Ääniä yhteensä : 12
Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Taannoin kyllä esittelit ulottimiasi.
Seko nyt on sinulla jäänyt oleellisena asiana mieleen, kun en itse edes muista moista kirjoittaneeni.
Ryysy kirjoitti:... Entä mitä loukkaavaa on nimityksessä Kyltsi?...
Ryysy kirjoitti:... Kyllästyneelle vielä se, että kirjoitustyylisi vaikuttaa ulkopuolisen näkökulmasta hyvin kylmältä, jos sinua ei tunne paremmin. Vaikka tarkoittaisitkin vain saada asioihin selvyyttä ja järkeä, se voi jonkun mielestä vaikuttaa hyökkäämiseltä...
Sateentekijä kirjoitti:... Mutta aloittiko Kyllästynyt tämän ketjun nimenomaan minun kirjoitusteni takia?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa