Kirjoittaja Mirri » 15.06.2013 22:56
Mikrouuni, liesi, kuivausrumpu, jääkaappi. Tuossa tärkeimmät ja kutakuinkin tärkeysjärjestyksessä. Seuraavaksi tietokone, sitten telkkari tallentavine digiboxeineen. Stereolaite radioineen, dvd- ja cd-soittimineen on myös aika tärkeä - tosin korvattavissa. Seuraavana tärkeysjärjestyksessä ovat pesukoneet; astianpesukone ja pyykinpesukone. Luulen, että tuossa järjestyksessä, koska pyykinpesukoneeni on ollut jonkin aikaa rikki ilman katastrofeja, mutta jos astianpesukoneeni hajoaisi, olisin laiskana ihmisenä hätää kärsimässä.
Olikohan aloitusviestin listassa munankeitintä? Sitä ilman varmaan pärjäisin, mutta voisi tehdä tiukkaa keitetyn kananmunan himon iskiessä. Minulla on ollut jo vuosikaudet sellainen kätevä kolmen munan keitin, joten tuskin osaisin enää keitellä munia mieleisikseni 'manuaalisesti'.
Kaikki muut sähköllä toimivat koneet ovat sellaisia, että hyvin pärjään/pärjäisin ilman niitä. Luulen... Huushollissani kuitenkin on myös muunmuassa pakastin ja pölynimuri ja kännyköitäkin jokunen.