koirassairas kirjoitti:No mutta Mirri, eikö se olekaan ihan mahdoton ajatus, että aikuinen ihminen voisi kokea tulevansa kiusatuksi nettipalstalla? Mikset lähde pois, kun ei kerta meno miellytä?
Mutta minun aloittamani ketju koskee nimenomaan moderaattoria ja hänen väärinkäytöksiään moderointiin tarkoitetun nimimerkkinsä kanssa, ei rivikirjoittajien kaksoisnikkeilyä ollenkaan. Joten mihin tarkoitukseen sieltä on napattu asiayhteydestä irti yksi viesti tänne; viesti, jossa ihan asiallisesti kritisoidaan moderaattorin toimintaa?Psykopatologia kirjoitti:Mutta missä on "vääristely" yms? - Tämä ketju on koskenyt Viihdettä? eikä moderaattoreita.
Kyllästynyt kirjoitti:
Yhtä laiha on saaliini ollut Urpon suhteen. Urpohan on valehdellut minun levittäneen häneen liittyviä päättömiä väitteitä sekä esittänyt hänelle typeriä kysymyksiä.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ko. "typerät" kysymykset (yms.) olivat ainakin yhdessä ketjussa hyvin esillä.
Tuntui, että Urpo pelkäsi mahdollista pitkällistä jankkausta.
Mitä ne siis olivat? En mielestäni ole kysynyt Urpolta mitään ennen sitä kun hän
toiselle kirjoittajalle väitti minun esittäneen
hänelle typeriä kysymyksiä sekä häneen liittyviä päättömiä väitteitä.
Kyllästynyt kirjoitti:Ei, vaan jos joku ottaa minut uhrikseen, voi hän myös olla varma siitä etten minä sellaiseen suostu enkä kenenkään rääkättäväksi, solvattavaksi tai kiusattavaksi suostu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa