Psykopatologia kirjoitti:Minusta Ullakaan ei ole ruma vaan persoonallinen yms, ei kuitenkaan varsinaisesti kaunis.
Crocodile Gena kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta Ullakaan ei ole ruma vaan persoonallinen yms, ei kuitenkaan varsinaisesti kaunis.
Ajattelitko, että koska Ulla laulaa rumista ihmisistä, hän myös on lähtökohtaisesti ruma? Taiteentutkimuksessa puhutaan vieraannuttamisesta, eli ei kaikki ole niinkuin kuvataan.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Siksipä kanssakirjoittajien arvioinnit ovatkin epäluotettavia; niitä ei kannata korostaa. Ja muutenkin tällainen foorumi on huono paikka arvioida ihmisten kirjoittamista. Paitsi päiväkirjaosio voi olla vähän parempi paikka arviointeihin, mutta aika yksipuolinen sekin.
Kanssakirjoittajien, ja ennen kaikkea lukijoiden, arviot voivat olla myös tarkkoja ja osuvia.
Jos puhkikaluttuja kliseitä, ärsyttäviä maneereja sekä outoa sanajärjestystä käyttävä kirjoittaja kerta toisensa jälkeen kehua retostaa olevansa lahjakas kirjoittaja, onko lukijan epäluotettavuutta ja huonoa arvostelukykyä se jos hänen mielestään kirjoittaja on osaamiseltaan, taidoiltaan sekä luovuudeltaan korkeintaan keskinkertainen (vaikka itse olisikin sekä vakuuttunut että lumoutunut omasta nerokkuudestaan niin kirjoittajana kuin muutenkin)?
Kyllästynyt, jos väität tuon koskevan minua, olet sitten omasta päästäsi laittanut sanoja minun suuhuni - yhtä puhki kaluttua kliseetä käyttääkseni. Mutta samapa tuo; jos haluat kirjoittaa tuollaista pötyä ja itse uskoa siihen, niin siinähän kirjoitat ja uskot.kirjoittaja kerta toisensa jälkeen kehua retostaa olevansa lahjakas kirjoittaja
En halunnut; tämä ketju syntyi sinun tahdostasi ja tarpeistasi, ja ties mihin tarkoitukseen.Kyllästynyt kirjoitti:Voin siirtää osan keskustelusta omaksi ketjukseen jos niin haluat.
Aloita vaikka aiheelle oma ketju, jos välttämättä tunnet kovaa tarvetta ruotia minua kirjoittajana - olisi pikkuisen ajattelevaisempaa ja fiksumpaa kuin tehdä sitä tässä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa