Kaapo kirjoitti:Haluat siis pitää tämän amatsonien omana temmellyskenttänä?
trisse kirjoitti:Miehet ristillä ja yksi pitkästynyt naisparka kärsimässä. Tosin yhtä paljon kummatkin sukupuolet syypäitä siihen. Nää mies/nais-kiistat on musta todella pitkäveteisiä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Haluat siis pitää tämän amatsonien omana temmellyskenttänä?
Onko automaattisesti amatsooni, jos ei pidä seksistisistä typeryyksistä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllästynyt ja pitkästynyt olen, mutta millä tavalla minä (tai kukaan muukaan nainen) muka olen syypää Kaapon tai Riidankylväjä-Jaskan seksistisiin postauksiin?
Kaapo kirjoitti:Ei täällä ole kukaan sekistisiä typeryyksiä laukonut.
Ainakin minä olen vain hionut verbaalisuuden sitä puolta, että vihasimmat naaraat sulkisi lopulta turpansa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Ei täällä ole kukaan sekistisiä typeryyksiä laukonut.
Ainakin minä olen vain hionut verbaalisuuden sitä puolta, että vihasimmat naaraat sulkisi lopulta turpansa.
Yllä oiva esimerkki seksististen typeryyksien laukomisesta.
Kaapo kirjoitti:No, sullahan on "narttu" avatarenakin.![]()
Käytöskin sen mukaista.
Kaapo kirjoitti:Mun avatareni on provosoiva, mutta siinä on karismaa...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Mun avatareni on provosoiva, mutta siinä on karismaa...
Minun mielestäni kusipäisyys ei edusta karismaa.
En muista kyseistä vitsiä kuulleeni, mutta villasukkia Trasseli mielellään vie.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Mun avatareni on provosoiva, mutta siinä on karismaa...
Minun mielestäni kusipäisyys ei edusta karismaa.
En muista kyseistä vitsiä kuulleeni, mutta villasukkia Trasseli mielellään vie.
Sinä sanoit minua kusipääksi vai tarkoitatko, että kirjalija on kusipää?
Kaapo kirjoitti:Kinka avatar voi olla kusipää?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa