Kaapo kirjoitti:Olen paastonnut ja tehnyt siltä ajalta hyvinkin tarkan analyysin sisältäen painon seurannan ja mielialojen muutoksen päivittäin.
Mittasin myös ruumiini eri ympärysmitat ennen ja jäkeen paaston. Kaikki havainnot aistien muutoksissa, paranemisessa tai heikkenemisessä kirjasin ylös päivittäin.
Mitä haluaisit tietää?
Kuutar kirjoitti:Sateentekijä, missä muka kehotetaan juomaan nestettä poistavia juomia? Paastoja on erilaisia, itse olen kokeillut yhtä niistä ja halusin vaihtaa kokemuksia.

Mirri kirjoitti:
Sinun neuvosi ei ole riittävä vakuutus asian luotettavuudesta, ja pahimmillaan neuvosi johtaa vahingoittavalla tavalla harhaan.
trisse kirjoitti:Minäkin olin sairaalassa nestemäisellä ruokavaliolla kai 2-3 viikkoa. Painoa putosi nopeasti mutta kaikki tuli korkojen kanssa kun siirryin syömään normaalia ruokaa.
pöö kirjoitti:trisse kirjoitti:Minäkin olin sairaalassa nestemäisellä ruokavaliolla kai 2-3 viikkoa. Painoa putosi nopeasti mutta kaikki tuli korkojen kanssa kun siirryin syömään normaalia ruokaa.
Leikkauksen jälkeen vatsani oli viisi päivää turvoksissa sinne pumpatusta kaasusta . kaksi ekaa olin teholla sitten horroksissa osastolla ja sen jälkeen päätin et nyt vessaan .
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa