Psykopatologia kirjoitti:Ei niillä ole tällaisenaan merkitystä.
Hermes kirjoitti:Itse olet suositellut palstalla Antti Heikkilää, joka suosittelee Gotzschea, jne.
saara kirjoitti:Hermes kirjoitti:Itse olet suositellut palstalla Antti Heikkilää, joka suosittelee Gotzschea, jne.
Kenelle tuo oli osoitettu?
Psykopatologia kirjoitti:Ei niillä ole tällaisenaan merkitystä.
Hermes kirjoitti:saara kirjoitti:Hermes kirjoitti:Itse olet suositellut palstalla Antti Heikkilää, joka suosittelee Gotzschea, jne.
Kenelle tuo oli osoitettu?
Sinulle. 'Kannattaa lukea Antti Heikkilän blogia'
SADE kirjoitti:Ei kaikista ihmisistä voi ottaa vastuuta. Tämä on vain keskustelupalsta eikä täällä ole kenelläkään velvollisuutta hoitaa ketään toista.
Psykopatologia kirjoitti:Kuitenkin selvät väärät tiedot yms. tulee oikaista,
esimerkiksi että katolta ei voi hypätä.
SADE kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuitenkin selvät väärät tiedot yms. tulee oikaista,
esimerkiksi että katolta ei voi hypätä.
Kyllä katolta voi hypätä, mutta siitä tulee erittäin ikäviä seurauksia, mitä todennäköisemmin.
saara kirjoitti:SADE kirjoitti:Ei kaikista ihmisistä voi ottaa vastuuta. Tämä on vain keskustelupalsta eikä täällä ole kenelläkään velvollisuutta hoitaa ketään toista.
Mutta ylläpitäjän pitää ottaa vastuuta siittä mitä täällä kirjoitellaan.
vai onko SADE sinun mielestäsi asiallista kehoittaa räällä lopettamaan lääkitysta ihan siitä vaan?
SADE kirjoitti:saara kirjoitti:SADE kirjoitti:Ei kaikista ihmisistä voi ottaa vastuuta. Tämä on vain keskustelupalsta eikä täällä ole kenelläkään velvollisuutta hoitaa ketään toista.
vai onko SADE sinun mielestäsi asiallista kehoittaa räällä lopettamaan lääkitysta ihan siitä vaan?
Ei ylläpitäjä mielestäni voi ottaa vastuuta siitä mitä täällä kirjoitetaan vaan pikemminkin poistaa epäsopivat viestit. On täysin epäasiallista kehoittaa kaikkia lopettamaan lääkitykset, mutta jokaisella on myös vastuu lukemastaan eli pitäisi pystyä suhtautumaan kriittisesti lukemaansa, jos tarvetta. Jos joku todella toteuttaa tämän kehoituksen (lopettaa lääkkeet), niin uskon, että hän on hoidontarpeessa ja varmasti näin ajautuu hoitoon vaan nopeammin..
Pinja kirjoitti:En minä sitä ole tarkoittanut, että kannattaisi lopettaa lääkityksensä, jos kokee tarvitsevansa lääkitystään. On monia sellaisia, jotka käyttävät turhaan, kun eivät uskalla lopetella.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:En minä sitä ole tarkoittanut, että kannattaisi lopettaa lääkityksensä, jos kokee tarvitsevansa lääkitystään. On monia sellaisia, jotka käyttävät turhaan, kun eivät uskalla lopetella.
Ole hyvä ja lopeta! Mistä muka voit tietää kuka käyttää lääkkeitä turhaan ja kuka
ei
Minä en jaksa sinun kanssasi . Ihan kuin kuuroille korville puhuisi.
Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:En minä sitä ole tarkoittanut, että kannattaisi lopettaa lääkityksensä, jos kokee tarvitsevansa lääkitystään. On monia sellaisia, jotka käyttävät turhaan, kun eivät uskalla lopetella.
Ole hyvä ja lopeta! Mistä muka voit tietää kuka käyttää lääkkeitä turhaan ja kuka
ei
Minä en jaksa sinun kanssasi . Ihan kuin kuuroille korville puhuisi.
En ole tällä erää pystynyt kuin vähän vähentämään lääkitystäni, en tiedä pystynkö enempää. Hoitohenkilökuntani on lääkitykseni vähentämisen suhteen positiivisempia kuin minä itse.
saara kirjoitti:SADE kirjoitti:Ei kaikista ihmisistä voi ottaa vastuuta. Tämä on vain keskustelupalsta eikä täällä ole kenelläkään velvollisuutta hoitaa ketään toista.
vai onko SADE sinun mielestäsi asiallista kehoittaa täällä lopettamaan lääkitysta ihan siitä vaan?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa