Edelliset/muut nimimerkkisi?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Edelliset/muut nimimerkkisi?

ViestiKirjoittaja Gyver » 13.03.2012 10:32

Täällä, Tukiasemalla, edellisellä Tukiasemalla ja sitä edellisellä Tukiasemalla. Miksei muuallakin...

Gyver, Gyver, Gyver, Gyver. :D (Tai pikemminkin :( , olen ihan tylsä.)
Gyver

Re: Edelliset/muut nimimerkkisi?

ViestiKirjoittaja Gyver » 13.03.2012 10:55

Varattu spekulaatioille.
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 13.03.2012 11:32

Kiitos. (Tuo ei tosin tullut mitenkään yllätyksenä.)

Minäkin olen tainnut kirjoittaa muutaman viestin (varmaan alle 10) Suomi24:lle, silloin joskus taannoin.

Mitenhän tähän saisi muut innostumaan mukaan kertomaan omistaan, olisi helpompi muodostaa mielikuvaa kanssakeskustelijoista kun tietäisi heistä enemmän.
Gyver

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.03.2012 21:44

Tukiasema.netissä aloitin nimimerkillä Mirri80, koska pelkkä Mirri oli varattu. Jossakin vaiheessa sain tilaisuuden siirtyä Mirriin ilman numeroita, joten 80 jäi pois. Mirri on säilynyt ja siihen olen tykästynyt.
Suomi24-sivustolle olen joskus vuosien kuluessa rekisteröitynyt nimimerkillä Mirri57; sitä käytän hyvin harvoin ja tilapäisesti, koska olen kirjoitellut siellä harvoin.

En tiedä miten saisit kirjoittajat 'paljastamaan' nimimerkkejään, koska ilmeisesti joillekin nimimerkkien vaihtelu on tärkeä asia. He haluavat ilmestyä palstoille aina uudelleen uusilla nimimerkeillä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Gyver » 13.03.2012 23:00

valitse toinen kirjoitti:Tässä kyselyssä on kai lähtökohtana se, että kaikki tuntevat kaikki?
Minä en tunne Gyveriä ennestään vaikka hän aina on ollut Gyver.

Siiliarviot ovat näköjään varsin osuvia: viewtopic.php?f=9&t=6061&p=67127#p67127
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.03.2012 14:02

Yritetääs uudestaan...

valitse toinen kirjoitti:Tässä kyselyssä on kai lähtökohtana se, että kaikki tuntevat kaikki?

Ei kai, minä en tunne ainuttakaan tällä palstalla kirjoittelevista henkilöistä.

valitse toinen kirjoitti:Minä en tunne Gyveriä ennestään vaikka hän aina on ollut Gyver.

Se olisikin jokseenkin outoa jos tuntisit.
Gyver

Paluu Romulaatikko