"Siisti koti on ikävä paikka asua."

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

"Siisti koti on ikävä paikka asua."

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.08.2018 23:11

Kenen huoneentaulussa noin seisoo?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: "Siisti koti on ikävä paikka asua."

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.08.2018 11:10

Sinunko?

Minulla ei lue mitään dogmeja seinillä. Mutta en viihdy sekaisessa enkä likaisessa kodissa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.08.2018 12:52

Pentti Linkola voisi viihtyä - Itse asiasta kuultuna.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.08.2018 13:10

Niinhän hän taisi selitellä kk-liitteen jutussakin. Minusta kuvien perusteella näytti lähinnä bibliofiilin ja tarkoituksenmukaisuuden majalta. (Mitään likaisuutta ei näytetty.)
Hilppa

ViestiKirjoittaja Palle » 07.08.2018 13:43

silminnäkijäkuvauksen mukaan kalastaja Pentti oli eräänä talvena noussut linja-autoon matkustaakseen Helsinkiin. Hetken kuluttua alkoi kanssamatkustajien päitä nousta. Pentin vaatteet olivat alkaneet auton lämmössä sulaa ja hirvittävä, ei kovin tuoreen kalan löyhkä oli alkanut levitä bussin sisälle.

Tarina ei kerro tapahtuiko muuta. Ilmeisesti bussissa oli sinnitelty loppuun asti.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.08.2018 15:14

Palle kirjoitti:silminnäkijäkuvauksen mukaan kalastaja Pentti oli eräänä talvena noussut linja-autoon matkustaakseen Helsinkiin. Hetken kuluttua alkoi kanssamatkustajien päitä nousta. Pentin vaatteet olivat alkaneet auton lämmössä sulaa ja hirvittävä, ei kovin tuoreen kalan löyhkä oli alkanut levitä bussin sisälle.

Tarina ei kerro tapahtuiko muuta. Ilmeisesti bussissa oli sinnitelty loppuun asti.

Ihminen viihtyy narsistisesti omissa hajuissaan yllättävän hyvin. Toisin kuin toisten hajuissa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 07.08.2018 18:00

Mä taas oon kuullu, et jos työpöytä on siisti ja lähes tyhjä, niin ei aivoissakaan liiku pal mitään. Jos työpöydällä on paljon tavaraa hujan hajan, se osoittaa, et on paljon fiksuja ajatuksia ym.
Born in Heideken
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja Palle » 07.08.2018 18:44

Kiitos. Minulla on varmaankin pajon "fiksuja" ajatuksia päässä, vaikka saan siitä jatkuvasti kritiikkiä, että tukka pölisee.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

Paluu Romulaatikko