Kirjoittaja ritalin » 02.10.2017 21:49
Palsta ei ole kovin vilkas. Uskon, että syy vastaamattomuudessa on siinä, että mitään järkevää perustetta aloitusteni poistoon ei ole olemassa. Mielestäni jo sekin, että nimimerkkini asetetaan "pysyvästi käyttökieltoon" sen vuoksi, että kysyn syytä aloitusten poistoon, kertoo jotain tämän asian suhteen.
Uskon, että todellinen syy ylläpidon minuun suuntaamaan toimintaan löytyy jostain poistetuista kirjoituksista. Jokin kirjoittamani kosketti foorumin ylläpitäjää henkilökohtaisesti ja hän siksi suuttui minulle ja päätti hankkiutua minusta eroon. Moderaattorihan kirjoitti palstalle, että oli "levitetty väärää tietoa" "täytenä faktatietona".
Yhdessä poistetussa viestissä kuvailin tuntemaani psykopaattimiestä... Sen lisäksi oli keskustelua epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Sitten kritisoin ohimennen nykypäivän feminismiä, median toimintaa ja kapitalismin arvomaailmaa. Lisäksi oli tätä persoonallisuushäiriöiden luokittelua ja kirjoituksia semantiikasta.
Voi olla, että moderaattorilla oli itsellään diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö ja, koska kirjoittajat puhuivat siitä samankaltaisena narsistisen persoonallisuushäiriön kanssa, hän suuttui. Toinen selitys voisi olla, että mode on feministi.
Mahdollista on tosin sekin, että kyseessä on vain nettikiusaaja. Kuten kerroin aikaisemmin, elokuun puolessavälissä foorumille kirjautui nimimerkki, joka herjasi minua kuukauden ajan ennen, kuin minut heivattiin pois foorumilta. Uskon, että tämä nimimerkki saattoi olla moderaattorin hallinnassa ja, että moderaattori häiriköi itse moderoimallaan foorumilla. Häiriköinnin lopuksi hän kiusallaan poistikin minut foorumilta epäoikeudenmukaisesti. Näin ollen muuta motiivia ei ehkä olekaan, kuin vain sadistinen halu nettikiusaamiseen ja pyrkimys tunteensiirtoon.