Monellako villasukat tänään?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Monellako villasukat tänään?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.06.2017 22:12

Kysyn vielä tämän, sitten nukkumaan. Monellako teistä on tänään villasukat jalassaan?

Minulla on tekniset villasukat, jotka tavallista paksummat. Niissä on turvallinen olo, eikä vilustuta.
Hilppa

Re: Monellako villasukat tänään?

ViestiKirjoittaja Tyy » 24.06.2017 08:19

Välillä on välillä ei. Kyllä nyt kesällä pärjää ilmankin, mutta usein kotona pukeudun aika vilpoisasti, niin sitä voi kompensoida villasukilla.
Tyy

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 24.06.2017 08:35

Mulla oli eilen ja tänäänkin on. Toppatakkiakaan en ole vielä laittanut talvisäilöön ja tuskin tänä kesänä enää kannattakaan laittaa.
Ei tainnut oikeastaan kesää tullakaan, paitsi ettei aurinko laske ollenkaan.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 24.06.2017 18:06

Vastasin tähänkin, koska halusin itseni nostaa kestovertofoorumilaista paremmaksi yksilöksi jolla on varaa käyttää villasukkia myös juhannuksena.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.06.2017 18:55

Minä olen ruvennut suunnittelemaan sukkien kutomista.
Villasukkien neulominen harvemmin tulee mieleen keskellä kesää, mutta nyt olen ajatellut, että voisin elvyttää vanhan taidon. Ikinä ei voi tietää, milloin villasukille tulee tosi tarvetta.

Pitäisi opetella tekemään vahvistettu kantapää, koska sen avulla köyhempikin voi käyttää villasukkiaan pitempään - vaikka kesällä, jos jalat palelevat.
Mirri

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 24.06.2017 19:18

Ei ollut eilen villasukkia jalassa. Oli paljaat varpaat ja toppatakki päällä.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.06.2017 22:11

Villasukat pelastavat tänäänkin jalat kylmettymiseltä. Shortsit riittävät mainiosti, kun vetäsee villasukat jalkoihin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.06.2017 12:33

Koneen alle laitoin jäiset kylmäkallet aamiaisverannalla istuessani. Hiiltyi mokoma niin paljon, että kieltäytyi toimimasta auringon paahteessa. Villasukat tietty jaloissa oli minulla kuitenkin. Sellaista täällä 'etelässä'. Kaikki on suhteellista.
Hilppa

Paluu Romulaatikko