2000-luvun uusi ilmiö

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

2000-luvun uusi ilmiö

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 24.06.2017 12:40

Kun ennen muinoin tuli esimerkiksi automatkalla pissahätä eikä huoltoasemaa ollut lähettyvillä, haettiin sopiva levähdyspaikka ja ellei siinä ollut WC:tä meniin häveliäästi metsään puskan taa, pois ihmisten silmistä helpottamaan oloaan.

Nyt juhannusaattona jouduin ikäväkseni todistamaan 2000-luvun ilmiötä. Tyyppi seisoo tiellä, housut kintuissa, karvainen perse paljaana ja kusta losottaa aivan avoimesti. Hyvä kun autosta oli viitsinyt nousta.

Voi aikoja voi tapoja.
Sievä Sigismund

Re: 2000-luvun uusi ilmiö

ViestiKirjoittaja trisse » 24.06.2017 21:02

Kyllä noin tehtiin jo 90-luvullakin. 80-luvulta ei ole niin tarkkoja muistikuvia asiaan liittyen. Joku vanhempi voi kertoa oliko se 90-luvun uusi ilmiö vaiko vanhempi.
trisse

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 24.06.2017 23:38

Tänne maaseudulle se on levinnyt vasta 2000-luvulla.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Tyy » 25.06.2017 03:29

Mä muuten hiljattain näin ekaa kertaa miehen julkisella paikalla kusevan.

Kuva

Tuossa kauppahallin kulmaa vasten, n. kuvan polkupyörän kohdalla. Ensin en kiinnittänyt kauheasti huomiota mutta kun kuulin lorinan tajusin että tyyppi kusee siinä seinää vasten pienessä nurkassa. Oli vähän outoa minusta, en muista kellonaikaa tai viikonpäivää mutta koska olin tulossa kaupasta ei voinut kyse olla myöhäisestä illasta. Tyyppi ei ollut edes mennyt kovin syvälle tuohon kujalle vaan oli alle 10 metrin päässä jalkakäytävästä.

Ihmiset paheksuu rakennuksien nurkkiin kusemista mutta eivät kuitenkaan mene paheksumaan? Mä pidin tuota vähän outona, että noin julkisella paikalla, mutta en mä osaa suoralta kädeltä tuollaista paheksua. Teinkö mä paheksuttavasti kun en käynyt huomauttamassa?
Tyy

Paluu Romulaatikko