Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.
Kuutar, oletko jo tullut toisiin ajatuksiin sivuston tietoturvallisuuden ja täältä lähtemisen suhteen?
En tiedä, tämä kun ei ole ainut asia, joka tämän sivuston turvallisuudessa vaivaa minua.
Psykopatologia-palstan tietoturva perustuu puhtaasti "Munfoorumi.com" -pohjan phpBB3-sovellukseen. Jos epäilet joutuneeksi hakkeroinnin kohteeksi, sinuna epäilisin ensimmäiseksi omia salasana-, palomuuri- ym. tietoturva-asetuksiasi.
Voi olla vika niissäkin, en tiedä. Miksi tänne sivulle rekisteröityy jatkuvasti nimimerkkejä, jotka eivät kirjoita yhtäkään viestiä? Taitavat olla roskabotteja. Pertti sanoi poistelevansa niitä. Roskabotit voivat kerätä tietoja sivustolta. Eikö noita voida mitenkään estää rekisteröitymästä?