Sivuston asetuksista?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Sivuston asetuksista?

ViestiKirjoittaja Kuutar » 13.02.2017 00:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.

Kuutar, oletko jo tullut toisiin ajatuksiin sivuston tietoturvallisuuden ja täältä lähtemisen suhteen?

En tiedä, tämä kun ei ole ainut asia, joka tämän sivuston turvallisuudessa vaivaa minua.

Psykopatologia-palstan tietoturva perustuu puhtaasti "Munfoorumi.com" -pohjan phpBB3-sovellukseen. Jos epäilet joutuneeksi hakkeroinnin kohteeksi, sinuna epäilisin ensimmäiseksi omia salasana-, palomuuri- ym. tietoturva-asetuksiasi.

Voi olla vika niissäkin, en tiedä. Miksi tänne sivulle rekisteröityy jatkuvasti nimimerkkejä, jotka eivät kirjoita yhtäkään viestiä? Taitavat olla roskabotteja. Pertti sanoi poistelevansa niitä. Roskabotit voivat kerätä tietoja sivustolta. Eikö noita voida mitenkään estää rekisteröitymästä?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.02.2017 01:08

En tiedä. Munforumien ylläpitäjä ("Rovaniemi") voisi selventää. Tiettävästi munfoorumilla on joku esto-ohjelma, joka ei pidä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.02.2017 01:16

Kuutar kirjoitti:Voi olla vika niissäkin, en tiedä. Miksi tänne sivulle rekisteröityy jatkuvasti nimimerkkejä, jotka eivät kirjoita yhtäkään viestiä? Taitavat olla roskabotteja. Pertti sanoi poistelevansa niitä. Roskabotit voivat kerätä tietoja sivustolta. Eikö noita voida mitenkään estää rekisteröitymästä?

Formaatti ei pysty estämään kaikkia roskabotteja rekisteröitymästä, mutta niin Pertti kuin minäkin heittelen niitä ulos sitä mukaa kuin suinkin ehdin.
Suurin osa noista tunkee palstalle mainostaakseen hämäräperäisiä potenssilääkkeitä, mutta minä en jaksa uskoa, että ne olisivat tämän palstan kautta juuri sinun koneesi ottaneet kohteekseen.
Minun mielestäni "munfoorumi.com" toimii suhteellisen hyvin, koska roskaa ei tämän enempää läpi pääse.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.02.2017 01:33

Useimmilla minun poistamistani on ollut 0 viestiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.02.2017 01:37

Psykopatologia kirjoitti:Useimmilla minun poistamistani on ollut 0 viestiä.

Potenssilääkepostaajia tulee erityisesti öisin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 13.02.2017 09:48

Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.

Asetusten muuttumisen syynä voi olla esimerkiksi häiriö Munfoorumissa joka on ratkaistu palauttamalla sivusto aikaisempaan tilanteeseen, jolloin asetukset ovat palautuneet myös.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 13.02.2017 09:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Useimmilla minun poistamistani on ollut 0 viestiä.

Potenssilääkepostaajia tulee erityisesti öisin.

MITÄ? Oletko mennyt poistamaan potenssilääketarjoukset?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.02.2017 01:24

Nyt tämä sivusto heitti minut kaksi kertaa ulos kesken kaiken.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 17.02.2017 09:20

Tuota tapahtuu aina silloin tällöin. En tiedä onko syy omassa koneessa, verkossa vai Munfoorumissa.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.02.2017 13:55

Minua ei ole heitelty.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja pöö » 17.02.2017 22:44

Eikä minuakaan.
pöö

Edellinen

Paluu Romulaatikko