Viestintä osa 2

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Viestintä osa 2

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 19:39

Sateentekijä , oletko sinä tosiaan noin typerä?Olen kuvitellut että täällä kirjoittaa edes jonkun suhteellisuudentajun omaavia , mutta ilmeisesti sateentekijä alittaa kaikki rimat.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 19:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Googlesta löydettävissä olevaa tietoa ole tarpeellista suoltaa tänne. Pelkkä linkki sekä mahdollisesti lyhyet ydinosien lainaukset ovat minun mielestäni aivan riittäviä tienviittoja viisauden lähteille.

Puhutko nyt jokaisen suulla vai ainoastaan omasta puolestasi?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 19:40

Minä ja Trisse olemme Kyllästyneen kanssa samaa mieltä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 19:43

Kolmen kirjoittajan kannanotto on hyvin suppea otos kattaakseen koko foorumin mielipiteen.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2016 19:43

Sateentekijä kirjoitti:Minä nyt vaan jatkan tätä kyselyä vaikken ilmeisesti tule Kyllästyneeltä minkäänlaista selvitystä saamaan. Onko joku täällä oikeutetumpi kuin toiset lyttäämään muitten kirjoituksia ja jopa halveksimaan muitten sanomisia siihen malliin kuin Kyllästynyt täällä tekee? Olen erittäin närkästynyt tyyliin, jolla hän esitää minuun kohdistuvaa arvostelua. Se on epäasiallisuudessaan ja röyhkeydessään käsittämätöntä. Ehkä hän ei katso minun kysymyksineni olevan hänen arvoisiaan .Asiallisen krtiikin olen valmis ottamaan vastaan, mutten tuollaista lyttäämistä ja
omien sanojensa ilmoittamista yleisenä mielipiteenä. Haluaisinkin selitystä, millä oikeudella hän tuon katsoo voivansa tehdä?

Mitä asiatonta olen kirjoittanut?
Jos röyhkeyttä edustaa se, että olen kritisoinut sinun tapaasi tuoda palstalle pitkiä lainauksia Googlesta, kerro millä sanoilla sinulle saa kritiikkiä antaa.
Spekulointisi minun ajatuksistani menee pahasti ohi maalin.

Kritiikkini olen pyrkinyt esittämämään rivikirjoittajan ominaisuudessa, ja samasta syystä olen myös kyseisessä ketjussa kieltäytynyt käyttämästä moderointioikeuksiani.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 19:45

Miksi Kyllästynyt menit mukaan tuon narsistin pelleilyyn ja keskustelet asiasta sen ihan omassa ketjussakin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2016 19:48

Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Googlesta löydettävissä olevaa tietoa ole tarpeellista suoltaa tänne. Pelkkä linkki sekä mahdollisesti lyhyet ydinosien lainaukset ovat minun mielestäni aivan riittäviä tienviittoja viisauden lähteille.

Puhutko nyt jokaisen suulla vai ainoastaan omasta puolestasi?

Sateentekijä:
Sinun lainauksesi minun viestistäni on oleellisesti virheellinen ja harhaanjohtava. Minun viestissäni sanotaan, ettei "kaikkea Googlesta löydettävissä olevaa tietoa ole tarpeellista suoltaa tänne..."

Puhun omasta puolestani, ja olen sen myös osoittanut kirjoittamalla moneen yhteyteen "minun mielestäni".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 19:49

Kyllästynyt kirjoitti:
On huonoa keskustelukulttuuria ensin pajattaa omia mielipiteitään, ja sitten kieltäytyä niitä perustelemasta tai selventämästä.

Mutta voi hyvän tähden, näinhän sinä juuri teet. sanot oman mielipiteesi yleisenä vaikket tiedä muitten kuin irmelin ja trissen mielipiteet asiasta.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 19:53

irmeli kirjoitti:Miksi Kyllästynyt menit mukaan tuon narsistin pelleilyyn ja keskustelet asiasta sen ihan omassa ketjussakin.

Sinä irmeli voisit mennä narsistisine syyttelyinesi vaikka tuohon ensimmäiseen ketjuun ja antaa toisten keskustella tunkematta siihen jatkuvasti.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 19:55

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Miksi Kyllästynyt menit mukaan tuon narsistin pelleilyyn ja keskustelet asiasta sen ihan omassa ketjussakin.

Sinä irmeli voisit mennä narsistisine syyttelyinesi vaikka tuohon ensimmäiseen ketjuun ja antaa toisten keskustella tunkematta siihen jatkuvasti.

Edelleen et omista täällä yhtään ketjua vaikka harhoissasi luulet olevasi taas mode.
Siirry sie keskusteleen Kyllästyneen kanssa yksityisviestein.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2016 19:56

Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
On huonoa keskustelukulttuuria ensin pajattaa omia mielipiteitään, ja sitten kieltäytyä niitä perustelemasta tai selventämästä.

Mutta voi hyvän tähden, näinhän sinä juuri teet. sanot oman mielipiteesi yleisenä vaikket tiedä muitten kuin irmelin ja trissen mielipiteet asiasta.

Kyllähän minä olen mielipiteeni perustellut 28.6. 2016 klo 20:04:
Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Oletko sinä Irmeli ja Kyllästynyt niin huippuälykkäitä , että teillä on kaikki tieto kaikista maailman asioista ilman mitään ulkopuolisia lähteitä? Epäilen. Trissekin esitti oman mielipiteensä, mikä ei ollut millään tavoin asiaan liittyvä.Ainoastaan saadakseen räksyttää.
On vähintäinkin kyseenalaista ilmaista täällä toisen kirjoittajan älyyn mm liittyviä huomautuksia. Mielestäni se kertoo enemmänkin kommentoijan omasta älykkyystasosta...

En ole huippuälykäs. En kuitenkaan ole niin tyhmä, etten osaisi hakea tarvitsemaani tietoa itse.
Itse etsimällä voi myös itse valita lähteen sekä arvioida informaation laatua ja luotettavuutta.

Lisäksi alkuperäisestä lähteestä luettuna on tieto usein typografisesti selkeämpää ja monipuolisempaa kuin se mihin tämän palstaformaatin ominaisuudet yltävät...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 19:59

Kyllästynyt.
Kerro nyt sitten ,mikä tekee googlesta tai jostain muusta hakukoneesta hankitun tiedon niin merkityksettömäksi, ettei sitä sinun mielestäsi saisi käyttää apuna keskustelufoorumeilla? Kieltääkö joku sääntö tiedon hankkimisen jostain muualta kuin omasta päästään? Et kai sinä tosissasi kuvittele, että kaikki maailman tieto olisi sinulla ilman mitään tietolähteitä?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 20:05

Kokeilkaa ASK-hakua, joidenkin mielestä se on parempi kuin google. Itse en pidä askista.
https://virukset.fi/ask/
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 20:07

Mirri laittoi tämän
http://www.saunalahti.fi/~seho/hakukoneet.html
Näyttää kyllä sekavalta.
irmeli

Edellinen

Paluu Romulaatikko