Kyllästynyt kirjoitti:
Googlesta löydettävissä olevaa tietoa ole tarpeellista suoltaa tänne. Pelkkä linkki sekä mahdollisesti lyhyet ydinosien lainaukset ovat minun mielestäni aivan riittäviä tienviittoja viisauden lähteille.
Sateentekijä kirjoitti:Minä nyt vaan jatkan tätä kyselyä vaikken ilmeisesti tule Kyllästyneeltä minkäänlaista selvitystä saamaan. Onko joku täällä oikeutetumpi kuin toiset lyttäämään muitten kirjoituksia ja jopa halveksimaan muitten sanomisia siihen malliin kuin Kyllästynyt täällä tekee? Olen erittäin närkästynyt tyyliin, jolla hän esitää minuun kohdistuvaa arvostelua. Se on epäasiallisuudessaan ja röyhkeydessään käsittämätöntä. Ehkä hän ei katso minun kysymyksineni olevan hänen arvoisiaan .Asiallisen krtiikin olen valmis ottamaan vastaan, mutten tuollaista lyttäämistä ja
omien sanojensa ilmoittamista yleisenä mielipiteenä. Haluaisinkin selitystä, millä oikeudella hän tuon katsoo voivansa tehdä?
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Googlesta löydettävissä olevaa tietoa ole tarpeellista suoltaa tänne. Pelkkä linkki sekä mahdollisesti lyhyet ydinosien lainaukset ovat minun mielestäni aivan riittäviä tienviittoja viisauden lähteille.
Puhutko nyt jokaisen suulla vai ainoastaan omasta puolestasi?
Kyllästynyt kirjoitti:
On huonoa keskustelukulttuuria ensin pajattaa omia mielipiteitään, ja sitten kieltäytyä niitä perustelemasta tai selventämästä.
irmeli kirjoitti:Miksi Kyllästynyt menit mukaan tuon narsistin pelleilyyn ja keskustelet asiasta sen ihan omassa ketjussakin.
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Miksi Kyllästynyt menit mukaan tuon narsistin pelleilyyn ja keskustelet asiasta sen ihan omassa ketjussakin.
Sinä irmeli voisit mennä narsistisine syyttelyinesi vaikka tuohon ensimmäiseen ketjuun ja antaa toisten keskustella tunkematta siihen jatkuvasti.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
On huonoa keskustelukulttuuria ensin pajattaa omia mielipiteitään, ja sitten kieltäytyä niitä perustelemasta tai selventämästä.
Mutta voi hyvän tähden, näinhän sinä juuri teet. sanot oman mielipiteesi yleisenä vaikket tiedä muitten kuin irmelin ja trissen mielipiteet asiasta.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Oletko sinä Irmeli ja Kyllästynyt niin huippuälykkäitä , että teillä on kaikki tieto kaikista maailman asioista ilman mitään ulkopuolisia lähteitä? Epäilen. Trissekin esitti oman mielipiteensä, mikä ei ollut millään tavoin asiaan liittyvä.Ainoastaan saadakseen räksyttää.
On vähintäinkin kyseenalaista ilmaista täällä toisen kirjoittajan älyyn mm liittyviä huomautuksia. Mielestäni se kertoo enemmänkin kommentoijan omasta älykkyystasosta...
En ole huippuälykäs. En kuitenkaan ole niin tyhmä, etten osaisi hakea tarvitsemaani tietoa itse.
Itse etsimällä voi myös itse valita lähteen sekä arvioida informaation laatua ja luotettavuutta.
Lisäksi alkuperäisestä lähteestä luettuna on tieto usein typografisesti selkeämpää ja monipuolisempaa kuin se mihin tämän palstaformaatin ominaisuudet yltävät...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa