Sykemittari

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Sykemittari

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.06.2015 15:08

Jos yöllä mittaisi sykettä, voisi paljastua eroottisia unia.
Painajaiset voisivat myös tallentua -pelon nostama syke.
Saan sykemittarin vasta ensi tiistaina.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.06.2015 16:16

Hilppa laihdutatko vai parannatko kuntoasi?
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.06.2015 12:24

Pinja kirjoitti:Jos yöllä mittaisi sykettä, voisi paljastua eroottisia unia. Painajaiset voisivat myös tallentua -pelon nostama syke. Saan sykemittarin vasta ensi tiistaina.

"Paljastuminen" edellyttäisi heräämistä tai herättämistä. - Monitoriin ei vielä ole saatu elävää kuvaa mielensisällöistä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 26.06.2015 13:18

Psykopatologia kirjoitti:"Paljastuminen" edellyttäisi heräämistä tai herättämistä. - Monitoriin ei vielä ole saatu elävää kuvaa mielensisällöistä.

Minun käsittääkseni sydämen lyönneistä pystyy päättelemään pelkääkö ihminen, onko hän fyysisesti rasittunut vaiko kiihottuneessa tilassa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.06.2015 13:21

Tuollaisten päätelmien reliabiliteetti olisi lähellä nollaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 26.06.2015 13:34

Psykopatologia kirjoitti:Tuollaisten päätelmien reliabiliteetti olisi lähellä nollaa.

Ainakin amerikassa oli jokin aika sitten myytävänä naisten rintaliivejä jotka hälyyttää raiskauksesta tai raiskausyrityksestä. Niissä oli sensori sydämelle ja GPS paikannin. Hälyytys lähti automaattisesti ilman että naisen tarvitsi mitenkään tehdä sitä.

Itse olen miettinyt kuntopyörää joka antaisi tietyn kiihottumisen (asteikko ja rasitus säädettävä) sekä fyysisen rasituksen palkaksi orgasmin. Saattaisi motivoida paremmin kuntoilemaan. Mietintämyssyssä on ollut naisten sekä miesten satulat. Monitorissa näkyisi halutessaan tietynlaista videokuvaa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.06.2015 15:13

On jo tutkittu, että naiset kiihottuvat Kongon simpansseista, joten tuo monitori on tarpeellinen lisä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.06.2015 15:58

Mutta eivät välttämättä tiedosta kiihottumistaan. Jospa monitori tuottaisi vääriä positiivisia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.07.2015 18:46

Olen ollut todella tyytyväinen sykemittariini, sain käyttöön viime tiistaina. Mainio laite.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.08.2015 22:26

Pinja kirjoitti:Ostin ranteesta sykkeen mittaavan Tomtom multi-Sport sykemittarin. Saan mitattua sillä kävelyssä kuluvat kalorit. Olen innoissani hankinnasta. Olen joutunut tähän mennessä merkkailemaan liikuntakaloit veikkauksella. Onko teillä ollut sykemittaria? Itse tykkään, kun mittaa ranteesta sykkeen eikä tartte käyttää sykevyötä.

Ottaako mittauksen hyvin ranteesta?

Minulla Polarin PE 3000 (ostettu 4.1.1986) oli aina hankalar "rähinätemmin" vuoksi; ei tullut käytettyä kuin pyöräillessä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.08.2015 22:57

Uskon mittaustulokseen. Älyttömän helppo ottaa käyttöön, kun pistää vaan ranteeseen. Korvaamaton laite minulle. Ulkona hakee aika pitkään GPS signaalia, vaikka ladattu nopeasignaalin otto. En usein jaksa odottaa, vaan lähden liikenteeseen ja mittaukset lähtevät sitten käyntiin, kun on löytänyt GPS, sisällä esim. kuntosalilla juoksumattotoiminnossa ei ole käytössä GPS eli ei tarvitse odotella. Tykkään käyttää toimintoa, missä määritän kaloritavoitteen esim. 260 kcal ja sykemittari ilmoittaa sitten, kun tavoite on täyttynyt -kätevää.
Pinja

Edellinen

Paluu Romulaatikko