Uimahallin kieltotaulut

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Uimahallin kieltotaulut

ViestiKirjoittaja toope » 13.08.2015 13:54

"Kiellämme jyrkästi häpykarvoituksen ajelun kaikissa hallin tiloissa välttääksemme väärinkäsityksiä sekä vääriä mielikuvia, seisoo pukuhuoneen taulussa, jonka otsikko on Karvojen ajelu, ihon kuorinta sekä raspaus kielletty. "
Oikeastiko joku on mennyt ajelemaan häpykarvansa yleiseen tilaan?
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.08.2015 14:05

Säännöt ovat tarpeellisia pöljiä varten. Siksi Psykopatologiassa on vähän sääntöjä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja toope » 13.08.2015 14:19

Saako täällä ajaa häpykarvansa vaikka se saattaa ahdistaa herkkänahkaisia?
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.08.2015 15:22

Minäkin olen joskus 'syyllistynyt' kieltotaulujen väsäämiseen. Niinpä tiedän kokemuksesta, että niihin kai yleensä turvaudutaan vasta, kun joudutaan myöntämään ihmisten oikeasti olevan niin pöljiä, etteivät tajua, ellei seinällä ole selkeää tekstiä, joka sanoo, että EI tai KIELLETTY.

Pöljyyden huippuun törmääminen omalla kohdallani oli, että jouduin kirjoittamaan suuren lapun, jossa kerrottiin, ettei inva-hissi ole tarkoitettu lasten leikkivälineeksi. Aivan kuin ihmiset eivät olisi sitä asiaa tajunneet ilman sitä lappua... Vaan eivät he oikeasti tajunneet. Lapset käyttivät porrashissin kivaa kiskoa liukumäkenä, ja vanhemmilla oli mukavaa, kun lapset viihtyivät. Kukaan ei reagoinut siihen, että hissiä vetävä hihna venyi, irtosi paikoiltaan, osia hajosi - koko hissistä tuli käyttökelvoton. Yhtään ei aikuisia ihmisiä heilauttanut se, että kaikki tapahtui heidän silmiensä edessä, ja he näkivät myös minun yritykseni korjata hissiä ja saada heidän lapsensa pysymään poissa hissin kimpusta. Ja kuulivat epätoivoiset yritykseni selittää, että on ihmisiä, jotka oikeasti tarvitsevat tätä laitetta.

Mutta kun laitettiin luettavaksi lappu, jossa hissillä leikkiminen kiellettiin, syntyi jonkinlaista ymmärrystä siitä, että on tosi kysymyksessä. Sitä paitsi minua vahtijana helpotti, kun ei enää tarvinnut vääntää asiaa rautalangasta loputtomiin, vaan saatoin sanoa, että tuossahan on selkeä KIELTOTAULU...

Taidetaan uimahalleissa ihmetellä nykyisin samaa: mihin ihmisten luontainen ymmärryskyky on kadonnut? Sen puute synnyttää kieltotaulujen tarpeen.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 13.08.2015 15:32

Pösilyyden huippu taitaa olla tämä lehteen jutun laittanut närkästynyt ihminen.
" Kun olin lastenaltaalla omaa kaksivuotiastani kaitsemassa, istuin altaan reunalle, ja äkkiä kipaisikin uimavalvoja kertomaan, ettei siinä saa olla"
Sitten kuitenkin kuvaa kyltin missä kielletään siinä istuminen.
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.08.2015 19:08

toope kirjoitti:Saako täällä ajaa häpykarvansa vaikka se saattaa ahdistaa herkkänahkaisia?

Kyllä, ja partajouhet myös, koska se on miehekästä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.08.2015 00:05

Kyllä sellaisia pöljiä on, jotka jouhiaan yleisessä saunassa höyläävät. Olen nähnyt. Erään vähemmistökansallisuuden edustajan tekevän ja ilmeisesti kiusallaan, koska lippujen maksamisesta tuli kränää.
Hilppa

Paluu Romulaatikko