Vanha asiakas, kiitoksia

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Vanha asiakas, kiitoksia

ViestiKirjoittaja toope » 31.07.2015 17:48

Tuleeko teille puhelinmyyntiä joissa sanotaan, että kun olet ollut hyvä ja vanha asiakas, saat nyt palkinnon.
Minä sain tänään jostain lainatarjouksen vanhana asiakkaana. En ole koskaan kuullut firmasta enkä ottanut lainaa.
Eilen soitti lehtikauppias ja olisin saanut vanhana asiakkaana erittäin hyvän tarjouksen. Lehtiä ei ole koskaan mulle tullut.

Kun nyt ostimme uuteen kotiimme netistä tavaroita, samalla puh.numeromme annettiin kai puhelinmyyjille.
toope

Re: Vanha asiakas, kiitoksia

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.07.2015 19:06

Jep, olen ihmetellyt, miten Trendi-lehden myyjätkin soittelevat, vaikka numero salainen. Kaiketi sen jonkin tilauksen yhteydessä olen johonkin laittanut. Monesti netti- / puhelintarjouksia ladellaan tyyliin "kun olet ollut niin pitkään asiakkaana, niin..." Kai se lukee siinä paperissa, mitä pitää sanoa...
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.08.2015 11:55

Joskus noita lehtiä saa tilattua yhden näytekappaleen ilmaiseksi kelle haluaa. Vauva-lehti taitaa olla aika perinteinen 'pila'.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.08.2015 12:03

Tuttua tohinaa (puhelinten myyjiltä).

Kysyn aina, oletko itse käyttänyt hyäksesi ko. edun.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 01.08.2015 12:19

Joskus olen sanonut, että otan sen edun, jos ei tarvitse mitään mistään maksaa. Siihen on päättynyt puhelu eikä etuja ole näkynyt.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 01.08.2015 12:23

Joskus luki Kuluttajalehdessä, että jos myyjä sanoo, että olen voittanut esim. puolen vuoden lehdet ilmaiseksi, niin se pitää antaa. Eikä se saa olla sellainen että pitää tehdä toinen puolen vuoden tilaus. Mutta miten todistat sanomiset?
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.08.2015 12:25

Joskus olen jutellut pitempiäkin toveja puhelinmyyjien kanssa, jos on ollut tylsää. Olen kysellyt mm., että paljonko heillä on palkka, missä päin maailmaa asuvat...
Ryysy

Paluu Romulaatikko