Psykopatologia kirjoitti:Poliisit käyvät meidän alepassa usein öisin ostamassa muonaa ja jonottavat sitten muiden mukana jonossa.
Naispoliisin pistooli oli siinä aivan nokkani edessä, ja totesin partion miehelle pistoolin riistämisen
mahdollisuudesta. Tämä loukkaantui ja sanoi, että sopii yrittää.
Jaska kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mä olen ampunut mm. Emmalla - ootteko pojat vähän kateellisia?
Olen minäkin ampunut Emmalla. Emma oli vähän hankala, kun lipas tuppasi jumittamaan.
Vihulainen rynnäköi päälle ja Emman lipas jumissa. Hitsi mitä tehdä?
Mutta eikös marssiminen ole nimenomaan miesten juttu?
Ryysy kirjoitti:... Poliisit onkin perseestä...
Jaska kirjoitti:Muumimamma valvoi tarkasti, että pahat miina-aseet tuhotaan ja kyllä kai sitä Ottavan sopimusta valvotaan muutenkin.
Minusta suomen tulisi siirtyä Sveitsin malliin, jossa reservilaisillä on aseet ja varusteet kotonaan saatavilla ja säännölliset harjoitukset.
Nykysysteemissä Suomen armeija ei ehdi tehdä mitään ennenkuin Suomi on miehitetty ja asevarikot vallattu. Milläs sitten tappelet?
Ryssät on hankkineet omistuksia asevarikoiden läheisyydessä oleviin kiinteistöihin. Ilmeisesti sunnitelmana on miehittää ne ensimmäiseksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:... Poliisit onkin perseestä...
Minkä takia?
Ryysy kirjoitti:
Poliisit ovat ottaneet mielivaltaisesti hoitaakseen erilaisia ala-asteen oppilaiden välisiä pieniä riitoja. Kampanjointi on ilmeisesti mennyt perille. Koulukiusaaminen on rikos. Tilanne vääristyy, koska kaikista koulukiusaamistapauksista ei tehdä "rikosilmoituksia" (en tiedä mikä oikea termi lapsella). Yhtäkkiä tilanne voikin olla se, että eniten kiusaamista kokenut onkin itse poliisikuulustelussa ja ihmettelee sitten "miksi minun kiusaajani eivät ole joutuneet tänne". Nöyryytyskulttuuria tuokin. (Ja kyllä, tämän olen seurannut riittävän läheltä todetakseni lopullisesti: vittu mitä paskaa.)
.
Jaska kirjoitti:Muumimamma valvoi tarkasti, että pahat miina-aseet tuhotaan ja kyllä kai sitä Ottavan sopimusta valvotaan muutenkin.
Minusta suomen tulisi siirtyä Sveitsin malliin, jossa reservilaisillä on aseet ja varusteet kotonaan saatavilla ja säännölliset harjoitukset.
Nykysysteemissä Suomen armeija ei ehdi tehdä mitään ennenkuin Suomi on miehitetty ja asevarikot vallattu. Milläs sitten tappelet?
Ryssät on hankkineet omistuksia asevarikoiden läheisyydessä oleviin kiinteistöihin. Ilmeisesti sunnitelmana on miehittää ne ensimmäiseksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa