Olut

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Olut

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.03.2015 21:42

Olut ei maistu muutoin, kuin kovan urakan jälkeen, kun tietää tehneensä paljon ja saanut aikaan hirrrveesti.
Tulee ehtoo ja sauna ja sen jälkeen kun avaan oluen, voin vilpittömästi sanoa aaahhh! niin hyvää ja raikasta.
Kissi

Re: Olut

ViestiKirjoittaja SADE » 27.03.2015 21:46

Join viimeksi olutta 30 vuotta sitten. Pelkkä hajukin saa oksentamaan, melkein.
SADE

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.03.2015 22:13

Itse olin ilman alkoholia n.25v. ja oluen hajukin oli kamala. Mutta nyt maistuu taas, mutta konjakki on "viinoista" ainoa jota joskus juon kahvin kanssa.
Kissi

ViestiKirjoittaja SADE » 27.03.2015 22:16

Join niin kamalan kännin oluen avulla silloin 30 vuotta sitten, että vieläkin on hyvässä muistissa. Suosittelen :)
SADE

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.03.2015 22:32

Samasta syystä itse olin ilman olutta ja muita viinaksia, kun en voinut muksuille näyttää kännistä mutsia enkä krapulaa. Tuli vaan mitta täysi, kun olin nuorena kunnolla sekoillut.
Mutta nykyään, ei lasta ei lammasta, voin rauhassa ottaa olueni. Kapakassa joskus umpitunnelissa ja sen jälkeen taas: ei koskaan enää tälläistä häpeää minulle.
Niimpäs otankin itsekseni olueni ja SIIVOAN. Himona. Siitä saa puhtia!
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.03.2015 15:38

Vehnäoluet. Oletteko testanneet?

Kuva

Kuva
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.03.2015 15:43

Suosittelen tuota, nimenomaan Sandelsin vehnää, testiin jopa niille, jotka inhoavat muita perinteisiä kauppojen oluita.
Ryysy

Paluu Romulaatikko