Hyllyn siis olen

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Hyllyn siis olen

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2015 23:01

Katsoin videon.
Missä kohdassa olosi vaikuttaa tai tuntuu sorretulta?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2015 23:35

Ahaa... Onhan asia tosiaan noinkin. Syystä tai toisesta kampanjan aloittaja on nähnyt tarpeelliseksi suunnata hyllymiskampanjansa juuri naisiin - kenties etenkin nuoriin naisiin. Ehkä yhden hyllyttäjän resurssit eivät riitä kaikkien hyllymistä tarvitsevien ihmisten hyllyttämiseen, joten on ollut pakko rajata jollakin tavoin. Tässä tapauksessa raja on vedetty sukupuolen mukaan.

Minä kyllä hyllyttäisin ikään ja sukupuoleen katsomatta kaikkia ihmisiä, joissa on jotakin hyllytettävää. Kuten itseäni.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.01.2015 23:52

Voit Jaska perustaa aivan oman poikien hyllymisklubin. Tai ehkä sellainen on jo perustettukin. Ei muuta kuin hyllymään!
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.01.2015 00:10

What?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2015 00:29

Jaska kirjoitti:Toinen ristiriita on, että kyseessä on "The Girls"(Tytöt) kampanja, mutta sillä pitäisi rohkaista naisia liikkumaan. Syyllistytäänkö tuossa nyt tytöttelyyn?

Minusta olisi parasta ja selkeintä, että täysi-ikäisistä naisista puhuttaisiin aina naisina eikä koskaan tyttöinä. Eli kyllä mielestäni syyllistytään tytöttelyyn, jos on tarkoitus puhua naisista. En ymmärrä miksi naisista yritetään sanavalintojen avulla vääntää tyttöjä; eivät aikuiset naiset ole tyttöjä vaan naisia.

Ehkä nuorten aikuisten naisten pitäisi miettiä kumpaa haluavat olla, tyttöjä vai naisia. Tyttöjä heistä ei saada tekemälläkään, joten naisena olemisen pitäisi olla ainoa vaihtoehto ja mahdollisuus.
Mirri

ViestiKirjoittaja SADE » 17.01.2015 11:14

Jaska kirjoitti:Siinä, että miehiä ei rohkaista ollenkaan hyllymään. Naisia vain. Se on epätasa-arvoista.

Toinen ristiriita on, että kyseessä on "The Girls"(Tytöt) kampanja, mutta sillä pitäisi rohkaista naisia liikkumaan. Syyllistytäänkö tuossa nyt tytöttelyyn?

Kuulostaa ihan ruotsalaiselta kommentilta.
SADE

Paluu Romulaatikko