Tapaatko kirjoitella heippalappuja?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tapaatko kirjoitella heippalappuja?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.01.2015 20:59

Tavallisen elämisen ääniä täytyy vain sietää, ja niihin kuuluu kakalla käyminenkin.
Itse en ole lappuja kirjoitellut eikä ole naapurikaan, vaikka remonttejakin on tehty (puolin ja toisin).

Kun pahoittelin velanperillisen pianonsoiton varmaan kuuluvan heille, naapuri sanoi nauttivansa soitosta, etenkin jos kyseessä oli Beethovenin Kuutamosonaatti ja menevänsä joskus pihalle kuullakseen paremmin.

OT: Olen tilannut velanperilliseltä hautajaismusiiksi Järnefeltin kehtolaulua (Berceuse). Sain vastauksen, että minun pitää ilmoittaa kuolemastani ainakin kaksi viikkoa etukäteen, että hän ehtii harjoitella.
Kyllästynyt

Re: Tapaatko kirjoitella heippalappuja?

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.01.2015 21:43

Kyllästynyt kirjoitti:Olen tilannut velanperilliseltä hautajaismusiiksi Järnefeltin kehtolaulua (Berceuse). Sain vastauksen, että minun pitää ilmoittaa kuolemastani ainakin kaksi viikkoa etukäteen, että hän ehtii harjoitella.

:D
Äkkikuoleman varalta voisit sopia, että hautajaisiasi lykätään niin, että hän ehtii harjoitella vaikket sinä ehtisikään ilmoittaa kuolemastasi. Nykyisissä kylmäsäilytystiloissa säilyt hyvin, vaikka hautajaiset olisivatkin pari kolme viikkoa kuolemasi jälkeen.

Lapuista vielä... En minäkään kirjoittele sellaisia; ei ole tullut mieleenkään. Jutussa mielestäni se oli hätkähdyttävää, että mainittujen lappujen kirjoittelijat taitavat olla aika nuorta porukkaa, kuten Turun Ylioppilaskylän asukkaita.
Mirri

Paluu Romulaatikko