Kierrätystä ja muuta kamanvaihtoa, kysymys?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kierrätystä ja muuta kamanvaihtoa, kysymys?

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 01:34

Trisillä muistaakseni oli joskus(?)
Aloitus/tai kysymys tälläisestä aiheesta:
Olisiko mahdollista palstan kautta kierrättää tavaroita ja vaatteita esim. "Mulla myytävänä musta mekko koko xxxl h.10e."

En vain muista kuinka siinä kävi?

Oisko tämänmoista toimintaa mahdollista aloittaa täällä? Kun aina on jotain, mikä on itselle tarpeetonta ja toiselle se saattais olla just tarpeellinnen tavara tms.

Eli kysyn P:n lupaa alkaa "vaihda tai osta tai myy" toimintaan tällä palstalla?

Mitäs toiset kirjoittajat tuumivat ehdotus raakileestani?
Kiss

Re: Kierrätystä ja muuta kamanvaihtoa, kysymys?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.09.2014 09:32

Sopii.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 23:08

Joo, kiitti, mutta tää on tosiaan aika raakile, miten se toimisi käytännössä onkin kinkkinen juttu.
No enivei, mulla ois Kustavin saven kahvikuppeja reilusti, ruskeita ja sinisiä ja tassit tietty kans. Onko kiinnostusta, halvalla sais.

http://www.kustavinsavipaja.fi/epages/K ... poeytaeaen
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 17:08

kissi kirjoitti:Joo, kiitti, mutta tää on tosiaan aika raakile, miten se toimisi käytännössä onkin kinkkinen juttu.
No enivei, mulla ois Kustavin saven kahvikuppeja reilusti, ruskeita ja sinisiä ja tassit tietty kans. Onko kiinnostusta, halvalla sais.

http://www.kustavinsavipaja.fi/epages/K ... poeytaeaen

Nuo kissin savikupit on kyllä tosi kauniita...Itselläni on Kerman saven mukeja ja uunivuoka sekä kahvikalusto, ostaisin kissiltä muuten.
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 20:50

Tykkään kanssa Kustavin Saven tuotteista, olen Turusta ja täällä maakunta on kirpparit pullollaan,
just näitä tuotteita. Koska ne oli hitti tuos -80 luvulla ja nyt ihmiset on kyllästyneet ja myy pois. No,keräilin niitä aikani ja käytössäni ovat mukit ja purnukat, tarjoilufati, oljypullot ym. Mutta kukaan ei enää nykyään juo noin pienistä kupeista kaffetta,vaan mieluummin mukeista, siksi luovun turhista kaapintäytteistä, joista olen maksanut n, 10-30centtiä kappale. Aattelin siis rikastua :shock:
Kiss

Paluu Romulaatikko