Tervehdys taas!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Tervehdys taas!

ViestiKirjoittaja Kuutar » 05.09.2014 00:06

Olin pitkään poissa palstalta, nyt päätin taas tulla takaisin. ( oletettavasti/toivottavasti täällä ei ole kukaan kirjoitellut Kuuttarena lähtöni jälkeen, koneessani kun oli tietoturvaongelmia) Minulle kuuluu hyvää ja vähemmän hyvää. Jälkimmäistä hampaiden takia. Olen ollut juurihoidossa ja eilinen päiväkin meni vaan kotona lepäillessä, onneksi hammaskipu on nyt lakannut. Löysin yhden mielenkiintoisen artikkelin, kirjoitan siitä tänne, mutta tänään en taidakaan jaksaa.

Miten muiden kesä on mennyt?
Minä katsoin jalkapallon MM -kisoja, vaikka en yleensä seuraa jalkapalloa, olin Saksan puolella :D Helteet kestivät mielestäni vähän turhan pitkään, tällainen syyskuinen ilma on mielestäni parempi, parikymmentä astetta, mutta raikas ilma.
Kuutar

Re: Tervehdys taas!

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 00:10

Tervetuloa pitkästä aikaa, kirjoittelehan. Kesä on mennyt niin kuin aiemmatkin kesät, ei mitään erikoista poikkeavuutta muuta kuin, että minulla on 10 kk vanha koiranpentu.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2014 00:19

Tervetuloa takaisin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kuutar » 05.09.2014 00:21

Kiitos. :)
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 05.09.2014 00:22

Pinja kirjoitti:Tervetuloa pitkästä aikaa, kirjoittelehan. Kesä on mennyt niin kuin aiemmatkin kesät, ei mitään erikoista poikkeavuutta muuta kuin, että minulla on 10 kk vanha koiranpentu.

Mitä yleensä teet kesäisin?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 05.09.2014 00:24

Miten Kyllästyneen kesä meni? Kyllästyitkö helteisiin? ( minä kyllästyin)
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2014 00:26

Hanslankarina erilaisilla suolakaivoksilla ja työleireillä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kuutar » 05.09.2014 00:27

Ahaa.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 00:28

Kuutar kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Tervetuloa pitkästä aikaa, kirjoittelehan. Kesä on mennyt niin kuin aiemmatkin kesät, ei mitään erikoista poikkeavuutta muuta kuin, että minulla on 10 kk vanha koiranpentu.

Mitä yleensä teet kesäisin?

Liikun kauheasti kaikkialla täällä asuinpaikkakunnallani, olen yleensä vain iltamyöhään kotosalla. Tykkään kierrellä kaupoissa ja käydä luontokohteissa ja käydä kahviloissa.
Pinja

Paluu Romulaatikko