Kuka käyttää Lidliä?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kuka käyttää Lidliä?

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2014 02:11

Kuka teistä käyttää säännöllisesti Lidliä?
Pinja

Re: Kuka käyttää Lidliä?

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.05.2014 10:42

Olen uudehko käyttäjä. Ostan sieltä (Lidlistä) muutamia tuotteita, esimerkiksi Kreikkalaista jugurttia ja omenoita, joskus olen ostanut myös jauhelihaa, Oltermannia ja käsivoidetta. Jos minulla on mahdollisuus valita, käytän aina samoja, hyviksi havaitsemiani tuotemerkkejä välttyäkseni ikäviltä yllätyksiltä. Joitakin tuotteita ei Lidlistä saa (luomutäysmaitoa, luomuviiliä), joten kokonaan en voi Lidlin asiakkaaksi siirtyä. Halpaa siellä on muihin ketjuihin verrattuna.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.05.2014 10:54

Varmaan pääosin he, joita natsi-siva on lähellä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Golden flower » 14.05.2014 10:55

Minä olen jo vakiintunut Lidlin käyttäjä. Pussitetut avocadot ovat ostoslistan ykkönen ja uunituoreita croissanteja tulee ostettua usein. Valikoima on suppeahko, joten muitakin kaupoja käytän.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 14.05.2014 10:57

Psykopatologia kirjoitti:Varmaan pääosin he, joita natsi-siva on lähellä.

Meillä on Siwa lähin, mutta en usko sen vaikuttavan asiaan.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 14.05.2014 10:58

Ahaa, natsi-siva=Lidl?
Golden flower

ViestiKirjoittaja Parih » 14.05.2014 11:01

Jos asuisin Lidlin lähellä, en muita kauppoja käyttäisi. On se vaan vieläkin niin paljon edullisempi kuin muut, vaikkei enää läheskään niin edullinen kuin vaikka kymmenen vuotta sitten.
Parih

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.05.2014 11:07

Golden flower kirjoitti:Ahaa, natsi-siva=Lidl?

Joo, ja Gestapo-Rake on Bauhaus.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 14.05.2014 12:01

Pinja kirjoitti:Kuka teistä käyttää säännöllisesti Lidliä?

Minä. Tässä ei ole kävelymatkan varrella kauppaa mutta bussilla pääsee Töölön Alepaan tai Pasilan Lidliin suunnilleen yhtä nopeasti.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 14.05.2014 12:07

Helmenkalastaja kirjoitti:Olen uudehko käyttäjä. Ostan sieltä (Lidlistä) muutamia tuotteita, esimerkiksi Kreikkalaista jugurttia ja omenoita, joskus olen ostanut myös jauhelihaa, Oltermannia ja käsivoidetta. Jos minulla on mahdollisuus valita, käytän aina samoja, hyviksi havaitsemiani tuotemerkkejä välttyäkseni ikäviltä yllätyksiltä. Joitakin tuotteita ei Lidlistä saa (luomutäysmaitoa, luomuviiliä), joten kokonaan en voi Lidlin asiakkaaksi siirtyä. Halpaa siellä on muihin ketjuihin verrattuna.

Salaattiainekset kannattaa ostaa Lidlistä. Suurin säästö niissä Alepaan verrattuna. Mehukeitot ei ole niin hyviä kuin valion eikä tuorejuustot. Pidän valmisaterioista Lidlin Chili con carnesta. Hyviä juustosämpylöitä saa tuoretiskiltä. Rahkat on ihania - ne pienet varsinkin joissa on rahkavaahto päällä ja hillioa alla. Aiemmin kuivatuotteissa myytiin valmisateriaa jossa oli kanaa ja riisiä. se on vedetty jostain syystä pois vaikka samansarjan muut ateriat jäivät. Smoothiet on ihan hyviä. Juotavia jugurtteja en ole uskaltanut maistaa kun katsoin että niissä on mielettömästi kaloreita - jotain 150/desi.
tris

ViestiKirjoittaja Maaria » 14.05.2014 20:47

Ibland.

Kato osaan ruotsia.

Pitää vähän selventää, siis lidlä käytän toisinaan. Sen verran
kaukana putiikki on.
( muokkaus)
Maaria

ViestiKirjoittaja haller » 15.05.2014 13:00

Tietty käyn Lidlissäkin, kun siit tulee kotoisa olo, kun meikägermanisti kävi samanlaisissa kaupoissa ollessaan Saksassa. <3
haller

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.05.2014 20:34

Kävisin Lidlissä, jos olisi kätevän matkan päässä. Koska ei ole, en muista käyneeni kuin yhden ainokaisen kerran vuosien varrella; kesäisellä pyörälenkillä poikkesin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.05.2014 22:37

Minä aion rueata käyttämään Lidliä säännöllisesti.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.05.2014 22:58

Tässä Lidlin nettisivusto:
http://www.lidl.fi/cps/rde/www_lidl_fi

Sieltä voi käydä katsomassa tarjouksia ja vaikka mitä muuta, jos kotiin ei paperipostin mukana kulkeudu Lidlin mainoslehtistä.
Mirri

Paluu Romulaatikko