Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... En tiedä ketä nyt syytät sinun - tahallisesta ja harkitusta - kiusaamisesta. Syytit ketä hyvänsä, niin voisitko siirtää kiusaamisasiasi pois tästä ketjusta keskusteltavaksi jossakin muualla?
Aivan kuin tunkisit itsesi kiusaamisjuttuinesi jokaikiseen rakoseen, jos vain vähänkin näet tilaa ja mahdollisuuksia.
En siirrä, koska tämä ketju on perustettu haastamaan riitaa ja kiusaamaan (minua).
Kiusaamiseen ryhtyneen kirjoittajan nimimerkki lukee ketjun otsikon alla.
Tungen keskustelun kiusaamisesta jokaiseen väliin missä kiusaamista esiintyy. Outoa, ettei sinua kiusaamisen esiintyminen tai sen kitkeminen palstalta näytä lainkaan kiinnostavan.
Kyllästynyt, mielestäni sinun ei pitäisi toimia foorumin valvojana, koska näet itseesi kohdistuvaa kiusaamista vaikka missä, ja missionasi tällä foorumilla on olettamasi sinuun kohdistuvan kiusaamisen kitkeminen. Loputtomiin...
"Olettamani"? Sinäkö et ole lainkaan huomannut minulle osoitettuja riidanhaastamis- ja kiusaamisviestejä?
Entä miten valvojana toimiminen vaikuttaa asiaan? Eikö ole pikemminkin hyvä, että valvoja tietää miltä kiusaaminen tuntuu ja miltä se näyttää?
Mirri kirjoitti:... Olisit voinut edes tämän ketjun aiheineen jättää rauhaan itseltäsi ja tarpeeltasi olla huomion keskipisteenä - vaan ei. Sellainen olisikin ollut aivan mahdoton ajatus; olisihan tuo pitänyt tajuta...
Tuo on surkuhupaisa veto. Millä perusteella sinun mielestäsi minulla on ollut tarve olla "huomion keskipisteenä"? Osallistuin keskusteluun vasta kun "joku" alkoi avoimesti haastaa riitaa ja kiusaamaan (tai ainakin yrittämään sitä).
Mirri kirjoitti:... Minullakin pyöri mielessäni perustaa 'kuppikunta' kirjoitusvirheitä tekevien kirjoittajien puolesta. Joku ehti kuitenkin ensin - sillä seurauksella, että sinä näet itsesi kiusatuksi tässä ketjussa. Mitä jos minä olisin perustanut kirjoitusvirheitä tekevien ihmisten tukiketjun ('kuppikunnan'); olisiko se saanut olla rauhassa kiusaamissyytöksiltäsi?
Olenko jossakin sanonut, että näen itseni kiusatuksi tässä ketjussa? Se, että "joku" koko ajan pyrkii haastamaan riitaa ja kiusaamaan, ei tarkoita että hän olisi siinä onnistunut.
En ole tarttunut "jokun" provokaatioihin, koska en halua hänen saavan lisää polttoainetta ja syitä minun kimppuuni hyökkäämiseen.
Tunnettua mainosta mukaellen "she's not worth it".