Sivuston kaatuilu (Tukiasema.org)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Sivuston kaatuilu (Tukiasema.org)

ViestiKirjoittaja Kuutar » 20.11.2013 21:20

Sieltä taidettiin poistaa ainut ketju, johon eilen kirjoitin. ( keskusteltiin sähköisestä reseptistä)
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.11.2013 22:25

Onkohan poistettu, jospa se on kadonnut kaatuilun ja korjailun tiimellyksessä.

22.19. Lisäys. Ainakin yksittäisiä viestejä on kadonnut; tiedän, koska minunkin viestejäni on häipynyt. Tukiaseman päiväkirjanikin on noussut päiväkirjaosion ensimmäiselle sivulle, joten myös aktiivisten päiväkirjakirjoittajien tuoreimpia tekstejä lienee kadonnut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.11.2013 02:41

Pinja kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
trisse kirjoitti:Miksi sun pitäisi nolostua ylläpitäjän käyttäytymisestä?

En nolostuisi ylläpitäjän käyttäytymisestä vaan nolostuisin miten olen itse mennyt käyttäytymään ja sitten saattaisin ajatella, että jos se PP ei pidäkään minusta vaan haluaisi eroon.

Eikö sun pitäisi olla nolostunut siitä käyttäytymisestä jo ennen rangaistusta vai vasta rangaistusko tunteen aiheuttaa?

Hyvä kysymys. Jota sun olisi hyvä pohtia, koska olet itse potkun kokenut. En osaa sanoa omalta kohdaltani, koska en ole ulospotkituksi tullut. Kerran lähdin täältä ihan vapaaehtoisesti itkien, ensi syynä se, että PP sanoi, että olen häiriöinen, minkä tulkitsin niin ettei hän pidä minusta ja olisin jotenkin erilainen kuin muut täällä; nekin olivat suuria kysymysmerkkejä, mutta mulla oli epäilys niin toimin silloin sen varassa. Sen jälkeen tulin takaisin, johon en tiedä syytä muuta kuin että halusin tulla takaisin, palaaminen kyllä epäilytti kovin, mutta palasin silti. Luulin muuttuneeni, mutten ollut muuttunut juuri mihinkään, mikä selvisi aika äkkiä. Riitelyn suhteen olin kyllä tullut varovaisemmaksi.

Silloin, kun poistuin täältä foorumilta omasta tahdostani, loukkaannuin siihen, kun PP kutsui minua häiriöiseksi; ensin olin erimieltä, sitten annoin kyllä periksi, että se on totta, mutta sitten suutuin, ja päätin etten anna periksi sille, että olisin häiriöinen. Päädyin siihen, että päätin antaa periksi ja lähteä koko foorumilta: En saanut muutettua PP:ian tahtoa, joten oli pakko antaa periksi. Jonkun ajan päästä sitten ajattelin, että ei olisi pitänyt antaa periksi ja sitten annoin periksi ja palasin takaisin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.11.2013 20:02

Lette saarnaa nyt Tukiasemalla.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.12.2013 21:28

Tukiasema.org:n admin poistaa viestit ja kirjoittajat, joista ei pidä, joten kommentoin tähän minulle kirjoitettuun viestiin täällä:
Jos satut muistamaan, niin tätä foorumia häirittiin jatkuvilla kanteluilla munfoorumin ylläpitäjälle ja oli vaarana, että koko foorumi suljetaan. Munfoorumin alaisuudesta pois siirtyminen oli ratkaisu sille, että saatiin rauhassa jatkaa. Ihmeesti ne faktat unohtuu...

Nyt sitten heitetään paskaa, kun ollaan saatu pitää foorumi käynnissä ilman jatkuvaa pelkoa sen lakkauttamisesta ja admin on tähän asti kustantanut TA:n ylläpidon omasta pussistaan!? On se vaan helkkarin ilkeä ja itsekäs ihminen, kun on ehdottanut että halukkaat voi osallistua kustannuksiin. Osa kirjoittajista on niin sydämistyneitä... Mistä, kysyn minä.

http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=14&t=3733

Jos muistan oikein, foorumin sulkemisen vaara oli tilapäinen ja se meni ohitse Munfoorumi.com:n omistajan ilmestyttyä itse palstalle kertomaan mistä on kysymys ja mistä kenkä puristaa. Ei sen episodin jälkeen ollut pelkoa Tukiaseman sulkemisesta.
Ei Tukiasema-foorumilla Munfoorumi.com:n alaisuudessa ollut mitään jatkuvaa pelkoa foorumin lakkauttamisesta; ei sen yksittäisen episodin jälkeen.

Minun käsitykseni mukaan faktat unohtuvat, jos ja kun aletaan väittää, että Tukiasema oli Munfoorumi.com:n alaisuudessa jatkuvan lakkautusuhan alla. Ei sellainen uskomus ole yhtäpitävä tosiasioiden kanssa. Mielestäni lähempänä totuutta - faktoja - on se, että jotkut uskoivat uuden Tukiaseman olevan edeltäjänsä kaltaisesti niin vetovoimainen ja suosittu, että sen pyörittäminen ilman Munfoorumi.com:n tukea lyö leiville - siis on taloudellisesti kannattavaa mainostajien innostuessa foorumista nimeltään Tukiasema.org. Mutta toisin kävi...
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.12.2013 23:59

"helun foorumin" (tukari2? Munfoormeissa) loppumisesta Rovaneieman taholta ei ollut mitään todellista vaaraa.

Sitten hullut luulivat, että uusi Org saisi kaupallisia sponsoreita, veikka helun ja muiden ylläpito on sellaista,
joka karkoittaa kaikki järkevät.

Mirrin piti olla ulosheitettynä, mutta nythän tuo kirjoittaa kuitenkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.12.2013 00:43

Sellainen käsitys minullakin on; jotkut luulivat, luottivat ja toivoivat, että Org saa kaupallisia sponsoreita. Siitäkin olen samaa mieltä, ettei ollut mitään järjellistä ja todellista pelkoa siitä, että Munfoorumi.com:in alaisuudessa pyörivä Tukari olisi lakkautettu tai lempattu pihalle Munfoorumi.com:in omistajan toimesta.

Olen edelleen heitettynä ulos; kirjoitan keksittyäni keinon, joka piilottaa IP-osoitteeni. Siitä kiitos tämän foorumin päiväkirjaani saamastani vinkistä. Vinkki on kadonnut, mutta onneksi ehdin lukea sen. Kirjoittamalla bannattuna rikon kyseisen foorumin 'lakeja' ja 'asetuksia', mutta kirjoitan silti, koska oikeudentajuni mukaan en ole tehnyt mitään sellaista, että kirjoituskieltoni olisi oikeutettu ja aiheellinen. Eikä viesteissäni ole mitään sopimatonta tai muutakaan julkaisukelvotonta, joka pitäisi sensuroida pois.
Se, että kyseisen foorumin ylläpito moderaattoreineen näkee kirjoitukseni 'vaarallisina' ja sensuroitavina, on toinen juttu...
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 06.12.2013 11:01

Olet sinä rohkea ihminen, Mirri. Minä en uskalla kirjoittaa kunnolla tännekään, vaikka minut on toivotettu tervetulleeksi. Tukiasemalle en ole kirjoittanut ikinä yhtään viestiä, joten en tiedä, millainen meininki siellä on. Olen kyllä lukenut sitäkin foorumia, mutta eihän siitä saa oikein käsitystä, jos seurailee vain sivusta.
Rane

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.12.2013 12:07

Rovaniemi (Munfoorumit) puuttui kaksi kertaa helun palstan toimintaan.
Tärkeintä oli, että vittua ja huoraa yms. ei esiinny.

Yksittäisen Munfoorumin luonnetta ei määrää Rovaniemi vaan
ko. foorumin oma ylläpitäjä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.12.2013 00:21

Rane, kirjoita ihmeessä, jos vain suinkin haluat ja tunnet tarvetta availla sanaista arkkuasi julkisen kirjoittamisen keinoin. Tuskin mikään on sen parempaa psyykkistä hoitoa ja terapiaa kuin se, että annetaan valta omille kirjoitustarpeille eikä kontrolloida niitä. Ei siinä sen kummempaa rohkeutta tarvita; 'pakottava tarve' riittää oikein hyvin.

Kunhan vain uskalletaan antaa 'kirjoittamishimolle' periksi... Käsittääkseni tämä foorumi ylläpitoineen on aika turvallinen paikka kirjoittamistarpeiden vapauttamiseen ja tyydyttämiseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 07.12.2013 12:51

Mirri, kiva kuulla, että nautit kirjoittamisesta. Siitä on varmasti sinulle hyötyä. Rane myös kehiin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.12.2013 22:56

Tukiaseman Narnia ihmetyttää. Sivustolla ilmeisesti on ihan oikeasti jokin oma keskustelufooruminsa niille, joiden kohdalla jäsenyys on maksettu - hopeajäsenyys vähintään. Ja heidän jäsenyytensä on maksettu jonkun salaperäisen rahoittajan toimesta, joten joku on omien mieltymystensä mukaisesti valinnut Narniaan haluamiaan/pääseviä kirjoittajia riippumatta siitä haluavatko hänen valitsemansa kirjoittajat päästä/kuulua Narniaan vai eivätkö halua.

Sekin ihmetyttää, että Narniasta kysellyt uusi kirjoittaja on joutunut odottamaan kysymykseensä vastausta päivätolkulla; hän kysyi 29 marraskuuta ja sai kysymykseensä vastauksen vasta tänään:
http://magaproxy.com/browse.php?u=http% ... a6b81d&b=0

Laitoin linkin, mutten tiedä toimiiko... Kysymys vastauksineen löytyy Adminin aloittamasta ketjusta Vapaaehtoinen jäsenmaksu; kyseinen ketju on luettavissa foorumin kaikissa osioissa.
Mirri

Edellinen

Paluu Romulaatikko