tris001 kirjoitti:Ketä varten sen avaisin? Stuart Little on jo siellä
Psykopatologia kirjoitti:No nyt se on ollut auki muutaman päivän, ja sama tyyli on jatkunut eli SL pyrkii repimään uutta ystävätärtään Trisiä,
jota hän kävi kerran sairaalassakin ihmettelemässä. Viisi kirjautunuttakin on (nyt).
viewtopic.php?f=16&t=2391&start=150#p29993Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Etkö sitäkään voi kertoa, että millaista keskustelua meidän kahden välillä silloin käytiin; kirjoittamani viestihän on ilmiselvästi vastaus johonkin (sinun?) viestiin - ja kenties se on jopa ärsyyntynyt vastaus johonkin?
1. kahvi_68 väitti, ettei Hermit muka ole kirjoittanut minulle solvaavia viestejä vaan että kertomani olisi (muka!) vain "tapahtunut minun omassa ajukopassani".
2. Väitteensä tueksi kahvi_68 heitti väitteen, että minä (muka) olisin lähettänyt hänelle seksuaalisesti loukkaavia sähköpostiviestejä (en ole lähettänyt kahvi_68:lle minkäänlaisia sähköpostiviestejä!).
3. Kun kyselin miksi kahvi_68 moista väittää, sinä Mirri tungit mukaan ja saarnasit, ettei minulla ole oikeutta vaatia vastauksia mihinkään - ja (mm.) heitit minulle tuon solvauksen.
Tris kirjoitti:Onko sun pakko nostaa näitä vanhoja paskoja tai nyt kun olet pointtisi osoittanut niin voitko jättää nostot tähän? Nää on aika herkkää kamaa muillekin ihmisille (5.12.2010- helmikuu 2011 eli ketjunaikana olin toipumassa sairaalassa). Kyllästynyt tulee varmaan kohta väittämään että ei kun se oli 2009!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:5.12.2010 15:00viewtopic.php?f=16&t=2391&start=150#p29993Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Etkö sitäkään voi kertoa, että millaista keskustelua meidän kahden välillä silloin käytiin; kirjoittamani viestihän on ilmiselvästi vastaus johonkin (sinun?) viestiin - ja kenties se on jopa ärsyyntynyt vastaus johonkin?
1. kahvi_68 väitti, ettei Hermit muka ole kirjoittanut minulle solvaavia viestejä vaan että kertomani olisi (muka!) vain "tapahtunut minun omassa ajukopassani".
2. Väitteensä tueksi kahvi_68 heitti väitteen, että minä (muka) olisin lähettänyt hänelle seksuaalisesti loukkaavia sähköpostiviestejä (en ole lähettänyt kahvi_68:lle minkäänlaisia sähköpostiviestejä!).
3. Kun kyselin miksi kahvi_68 moista väittää, sinä Mirri tungit mukaan ja saarnasit, ettei minulla ole oikeutta vaatia vastauksia mihinkään - ja (mm.) heitit minulle tuon solvauksen.
Lihavointi ja fonttikoon muutos minun.
Kyllästynyt tässä puhuu minusta; solvaa, sättii sekä parjaa täällä minua kauan ennen tänne kirjautumista, jolloin minulla ei ollut mitään mahdollisuutta puolustautua!
Mitä helvettiä ihmisen pitäisi tehdä jotta saisi Kyllästyneen kaltaiset valehtelijat ja paskanpuhujat lopettamaan?
Mitä valheellista sinä kopioimistasi viesteistä löysit?
Kahvi kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa toisten ihmisten tunteet huomioon, kun Kyllästynytkään ei sitä tee?

Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa toisten ihmisten tunteet huomioon, kun Kyllästynytkään ei sitä tee?
Tuskin sinun tarvitseekaan, jos et halua. Etkä ilmeisesti halua - miksipä haluaisitkaan tehdä niin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa