Mikä elementti sinä olet

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Mikä elementti sinä olet

ViestiKirjoittaja Jail » 02.12.2012 19:43

http://www.varjojenkirja.com/luonnonusk ... entit.html

Minä voisin olla vesi.

Veso on notkeaa ja muovautuvaa.
Sillä ei ole tarkkaa muotoa.
Se on levollinen elementti, siinä on hyvä kellua.
Sikiöajan me nukuimme siinä.
Alkuaineissa on sitä.
Kun kuolemme palaamme osittain siihen, silloin kun sataa.
Jail

Re: Mikä elementti sinä olet

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 02.12.2012 21:41

Tuli.
Tosin lienen enää vain hiillos; välillä saatan leimahtaa, mutta enimmäkseen koen hiipuvani.
Aika kuluu hyvin tuleen tuijotellessa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.12.2012 00:18

Jää.

Vaikka sellaista valinnan mahdollisuutta ei ollut. Kuulunee veden olomuotojen piiriin.

Hieman valintaa mielestäni häiritsevät nuo ulkoaohjautuvat vihjeet, nimittäin horoskoopit, joita mainittiin kuvauksissa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 03.12.2012 13:21

Maa (feminiininen)

Vihreä on maan väri ja sen vuorokauden aika yö, erityisesti keskiyö. Maan ilmasuunta on pohjoinen. Se elementtinä hallitsee kasvua, vaurautta, luontoa, hyvinvointia, viisautta ja runsautta. Vuodenajoista maa hallitsee talvea. Horoskooppimerkeistä härkä, kauris ja neitsyt edustavat maata. Sen Henki saattaa ilmestyä Härän hahmossa. Maa edustaa kalliota, kiviä ja maata, jonka päälle seisomme sekä viisautta ja tekojamme. Maan paikkoja ovat metsät, vuoret ja luolat

Tämä on noista vähiten väärä vaihtoehto noista minulle. Täysin kohdalleen osuvaa en löytänyt, siksi tuo "vähiten väärä".
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 03.12.2012 15:59

Nyt kun luin nuo kuvaukset uudestaan, niin kyllä tulesta taitaa olla jäljellä enää kynttilän liekki. Ja se hiipuva hiillos tummentuu...
En ehdottomasti ole päivä- enkä kesäihminen!
En mä olekaan mikään. Ehkä joskus päädyn hengeksi ;)
Helmenkalastaja

Paluu Romulaatikko