Olin huonoiten pukeutunut...

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Olin huonoiten pukeutunut...

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.11.2010 00:28

vaikka yleensä olen parhaiten; silti söin erittäin hyvin, ja sapusta oli kympin arvosta, mitä en etukäteen tiennyt
enkä osannut arvata, kun liki parikymmentä vuotta myös rahvas oli ollut paikalla mutta nyt ei, kun oltiin palattu
ikään kuin juurille, ihan ensimmäiseen kertaan, jolloin Helsingin silmäätekeviä tuli oikein ikään kuin juhlasaatossa
sisään. Nyt lähituttuja ei näkynyt, mitä nyt potilaita (kuten aina), mutta yhden ministerin ja yhden kansanedustajan
kyllä bongasin. - No, mutta jatketaan huomenna...
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Kaikilla äijillä oli puvutkin päällä...

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 29.11.2010 12:16

paitsi minulla ja parilla muulla, ja naiset olivat "pikkumustissaan", suunnilleen ooppera-tasoa (jopa!).
Poikkeavuuteni oli niin ilmeinen, etten uskaltanut yhtään pelleillä. No, ostoksille olinkin vaan tullut,
kun oli tuo kymmenen prosentin alennus: varaamani pari kirjaa ja klöntti lihasta.

Tällä kertaa myyjistä ei ollut pulaa, ja palvelu oli loistavaa ryysyläisellekin!
Pertti Luukkonen

Re: Olin huonoiten pukeutunut...

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 29.11.2010 16:31

Sinun piti tietysti erottua joukosta niin panitkin kakkoset päälle, kun toiset esiintyivät ykkösissä?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Maria » 29.11.2010 16:36

En ole missään nähnyt niin pyntättyjä naisia (ja miehiä) kuin Itämeri-laivan parfyymiosastolla. Oopperassa sen sijaan aina hillittyä tyylikkyyttä.

Soittivatko mitään musiikkia?
Maria

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.11.2010 22:05

Menin vasta kahdeksan maissa. Oli siellä ohjelmaa, mutta en seurannut, kun olin mennyt ostamaan.
Pyntätty hienosto sen sijaan oli tullut kauppakeskukseen juhlimaan, nuijat! Eivät mitään edes
ostaneet, nuijat!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.01.2011 13:50

Sain juuri FIrst-asiakkaan MUSTAN kortin, vaikka olenkin nukkavieru. "Ei ole koiraa karvoihin katsomista."

Joko teillä jo on tuo ylimmän luokan kortti?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maria » 01.02.2011 15:45

Vau! Katteeksi käypi.
Maria

Paluu Romulaatikko