Ylimääräinen katevaraus palautetaan kortillesi heti, kun tuotteet on keräilty ja ostosten lopullinen hinta varmistunut.

Mitä tarkoitat? Tarkoitatko: "Ruoan, ei "ruuan", olisi minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan jotenkin kivemmin sanottu." Jos noin, niin kiitos mielipiteestäsi.Kyllästynyt kirjoitti:Aaarrgghhh.
Ruoan, ei "ruuan".
vibeke kirjoitti:Mitä tarkoitat? Tarkoitatko: "Ruoan, ei "ruuan", olisi minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan jotenkin kivemmin sanottu." Jos noin, niin kiitos mielipiteestäsi...Kyllästynyt kirjoitti:Aaarrgghhh.
Ruoan, ei "ruuan".
"usein" ei tarkoita tuossa kannanottoa suositeltavuuteen, vaan sillä viitataan muodon esiintymistiheyteen.Kyllästynyt kirjoitti:vibeke kirjoitti:Mitä tarkoitat? Tarkoitatko: "Ruoan, ei "ruuan", olisi minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan jotenkin kivemmin sanottu." Jos noin, niin kiitos mielipiteestäsi...Kyllästynyt kirjoitti:Aaarrgghhh.
Ruoan, ei "ruuan".
Linkistäsi: "... usein myös kirjoitettu..." Usein tehdään ja kirjoitetaan paljon muutakin, mutta "usein" tekeminen ei tee asiaa oikeaksi.
Tarkoitan sitä, että minua tökkää silmään aina ja pahasti kun näen kirjoitettuna "ulkolaisia", "saappaat karvavuorella" tai esimerkiksi "ruuan".
Kyllästynyt kirjoitti:Tarkoitan sitä, että minua tökkää silmään aina ja pahasti kun näen kirjoitettuna "ulkolaisia", "saappaat karvavuorella" tai esimerkiksi "ruuan".

vibeke kirjoitti:K-ruoan tilaamisvaihe toimii paremmin kuin foodie. Foodiessa käy monesti niin, että yhtäkkiä se ilmoittaa jotain että "hups, aloitetaan alusta", ja kymmenet koriin jo klikkailemani tuotteet ovatkin kadonneet. Sitten pitää yrittää muistella, mitä ne olivatkaan. Tuon varalta pitää kesken tilauksen välillä aina tallentaa ja ärsyttävästi näpytellä kortin koodi.
K-ruoassa korista ei katoa mitään eikä homma mene tilttiin kesken tilauksen. K-ruoassa ei myöskään tarvitse kirjautua kesken kaiken verkkopankkisovellukseen eikä näpytellä mitään tunnuskoodeja, vaikka korin hinta muuttuisi paljonkin korin sisältöä muokatessa.
Foodiessa korin muokkaaminen on vaikeaa, ennen kuin sen logiikan oppii. Pitää olla tarkkana, että valitut tuotteet todella menevät sinne minne pitää, eli haluttuun tilaukseen eikä pelkästään ostoskoriin. Monesti olin muka muokkaavinani tilausta, mutta tuotteet olivatkin menneet koriin eivätkä tarkoittamaani tilaukseen. K-ruoassa systeemi toimii jotenkin intuitiivisemmin.
Tilauksen tekeminen on k-ruoassa helpompaa ja miellyttävämpää kuin foodiessa, mutta koska Prisma on halvempi kuin Citymarket, käytän enimmäkseen foodieta.
K-ruoka tuo ostokset pahvilaatikoissa, foodie muovikasseissa. Pahvilaatikoiden hävittämisessä on oma vaivansa, tosin tyhjät voi antaa kuljettajan poisvietäväksi.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tarkoitan sitä, että minua tökkää silmään aina ja pahasti kun näen kirjoitettuna "ulkolaisia", "saappaat karvavuorella" tai esimerkiksi "ruuan".
Kyllästynyt, otapa selvää, mikä on oikein ja mikä väärin. Se, että sinulla ottaa lujille virheelliseksi luulemasi kirjoitusmuoto, ei anna sinulle oikeutta huomautteluun. Mielipidettäsi toki kunnioitan, huomauttelujasi en - vihamielisestä huomautuksesta puhumattakaan.
Ruuan on ihan oikea ilmaisu, samoin saappaat karvavuorella. Aivan sama hyväksytkö asiaa vai et. Kannattaisi hyödyntää Kielitoimiston sanakirjaa ennen huomautusten jakelua.

vibeke kirjoitti:Minustakin on kätevää, että voi samalla tilata Citymarketista ja Prismasta muutakin valikoimaan kuuluvaa kuin ruokaa. Olen tilannut mm. juomalaseja.
Joihinkin rajoituksiin olen törmännyt. Muistaakseni Prisman kohdalla oli niin, että katsomiani meikkejä ei pystynyt tilaamaan, peruskosmetiikkaa vain. Lisäksi ei pystynyt tilaamaan grillibroileria ja valmisruokaa, joka myymälässä ostetaan tiskiltä.

Ruuan verkkokauppa räjähti käsiin – kaksi keinoa löytää vapaita kuljetusaikoja
Sekä S-ryhmä että Kesko avaavat ruuan verkkokaupassa mukana oleviin kauppoihin lisää toimitusaikoja niin nopeasti kuin pystyvät. Samalla molemmat laajentavat verkkokauppamahdollisuutta sekä uusiin marketteihin että kokonaan uusille paikkakunnille. Ruuan keräilijöitä ja kuljettajia rekrytoidaan jatkuvasti lisää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa