Mr. Bean: Goodnight Mr. Bean
http://www.youtube.com/watch?v=2ajUewCO6zQ (7:13)
Kyllästynyt kirjoitti:Mukana juhlissa oli joku tuttavasi jolla oli iso valkoinen koira (kuin Airedale, mutta valkoinen) joka yritti purra minua.
Kyllästynyt kirjoitti:Kerroit juhlissa suurena uutisena muuttavasi Raunistulaan (kaupunginosa Turussa) enkä ihmetellyt lainkaan, koska talossa jossa sinä asuit (joka muistutti hyvin paljon minun lapsuudenkotiani) vilisti kaiken kokoisia rottia lattialla.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:... Tämä uni oli helposti selitetty.
Noin minäkin ajattelin, mutta entä se kameran ja koiran valkoinen väri tai muutto Raunistulaan (ennen vanhaan pahamaineinen kaupunginosa, nykyään suosittu ja trendikäs)?
Kyllästynyt kirjoitti:Hyvää yötä.
(- -)
Sinulla oli vanha valkoinen kinofilmipokkari jolla pyysit minua ottamaan kuvia, mutta jotenkin onnistuin rikkomaan kamerasi niin, että sen linssinsuojus juuttui paikoilleen enkä tiennyt miten asian sinulle selittäisin, etten pilaisi syntymäpäiviäsi.
Mukana juhlissa oli joku tuttavasi jolla oli iso valkoinen koira (kuin Airedale, mutta valkoinen) joka yritti purra minua.
Kerroit juhlissa suurena uutisena muuttavasi Raunistulaan (kaupunginosa Turussa) enkä ihmetellyt lainkaan, koska talossa jossa sinä asuit (joka muistutti hyvin paljon minun lapsuudenkotiani) vilisti kaiken kokoisia rottia lattialla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa