Kuka/mikä (taho) ajattelee noin nettifoorumeiden ylläpidon kohdalla - pitää perustelua hyvän hallinnoinnin mukaisena?Psykopatologia kirjoitti:Ylläpitäjän ei ole "pakko" perustella, mutta perustelua pidetään hyvän hallinnoinnin mukaisena.
Tilastomiäs kirjoitti:Joo, eipä mua Pöyhtärin sivusto enää houkuta ellei kohennus ole melkoinen.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kuka/mikä (taho) ajattelee noin nettifoorumeiden ylläpidon kohdalla - pitää perustelua hyvän hallinnoinnin mukaisena?
Käyttäjät - järkeään käyttävät sellaiset.
Ok. Järjen käyttö on suhteellinen käsite ja vaikeasti arvioitavissa niin, että arviointi olisi objektiivista.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kuka/mikä (taho) ajattelee noin nettifoorumeiden ylläpidon kohdalla - pitää perustelua hyvän hallinnoinnin mukaisena?
En tunne enkä tiedä tarvetta perustella nettifoorumeiden suhteen mitään kenellekään, en sinullekaan. Käsittääkseni minulla ei ole syytä perustella sinulle mitään. Siksi tuntuu oudolta, että kyselet minulta perusteluja johonkin.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ok. Järjen käyttö on suhteellinen käsite ja vaikeasti arvioitavissa niin, että arviointi olisi objektiivista.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kuka/mikä (taho) ajattelee noin nettifoorumeiden ylläpidon kohdalla - pitää perustelua hyvän hallinnoinnin mukaisena?
Millä sinä Mirri perustelet sen, että mielivalta ja "oma hiekkalaatikko" -järjestelmä olisi jotakin tavoittelemisen arvoista?
Jaa, miksi minä mielelläni perustelisin sinulle?Kyllästynyt kirjoitti: Käsittääkseni sinä mielelläsi perustelisit - muttet pysty.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa