Sievä Sigismund kirjoitti:On tämä aikamoista mylläkkää. Ihmisiä menee ja tulee. Mihin mahtavat kaikki olla matkalla? Kyllä tämä on maalais pojasta ihmeellistä.
...
Hilppa kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:On tämä aikamoista mylläkkää. Ihmisiä menee ja tulee. Mihin mahtavat kaikki olla matkalla? Kyllä tämä on maalais pojasta ihmeellistä.
...
Sehän se ihmisen perimmäinen tehtävä nykyisin on olla kuluttaja, toteuttaa pyhintä velvollisuuuttaan markkinatalouden ylläpitämiseksi. Ettei vaan romahtaisi viattomien niskaan. Kolome pilikku yksi, tuohan se maaginen luku tällä hetkellä taitaa olla, johon pyhästi uskotaan. Joko lahjat on pakattu?

m-vaiva kirjoitti:Tuu pois sieltä.
Hilppa kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:On tämä aikamoista mylläkkää. Ihmisiä menee ja tulee. Mihin mahtavat kaikki olla matkalla? Kyllä tämä on maalais pojasta ihmeellistä.
...
Sehän se ihmisen perimmäinen tehtävä nykyisin on olla kuluttaja, toteuttaa pyhintä velvollisuuuttaan markkinatalouden ylläpitämiseksi. Ettei vaan romahtaisi viattomien niskaan. Kolome pilikku yksi, tuohan se maaginen luku tällä hetkellä taitaa olla, johon pyhästi uskotaan. Joko lahjat on pakattu?
m-vaiva kirjoitti:Tuu pois sieltä.

Sievä Sigismund kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:On tämä aikamoista mylläkkää. Ihmisiä menee ja tulee. Mihin mahtavat kaikki olla matkalla? Kyllä tämä on maalais pojasta ihmeellistä.
...
Lempi vaimolle on lahja hankkimatta ja pää nuppi on täysin tyhjä. (Tiedän Kyllästyneen kommentin tuohon, joten älä suotta vaivaudu.) Olen ostanut jo kaiken mahdollisen. Yöpaitoja ei kuulemma enää tarvita.![]()
Mitähän tuohon keksisi?

trisse kirjoitti:Olisit tullut Takatöölöön moikkaamaan minua ja psykopatoa kun täällä kerran olet. Paistan muffinsseja - olisit saanut yhden!
Sievä Sigismund kirjoitti:Lempi vaimolle on lahja hankkimatta ja pää nuppi on täysin tyhjä. (Tiedän Kyllästyneen kommentin tuohon, joten älä suotta vaivaudu.) Olen ostanut jo kaiken mahdollisen. Yöpaitoja ei kuulemma enää tarvita.![]()
Mitähän tuohon keksisi?
Sievä Sigismund kirjoitti:trisse kirjoitti:Olisit tullut Takatöölöön moikkaamaan minua ja psykopatoa kun täällä kerran olet. Paistan muffinsseja - olisit saanut yhden!
Kiitos ystävällisyydestä, mutta lempivaimo olisi kuitenkin taluttanut minut korvasta muualla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa