Foorumille uusi aihealue?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Foorumille uusi aihealue?

ViestiKirjoittaja ritalin » 21.09.2017 16:42

Olisiko mahdollista perustaa foorumille uusi aihealue koskien narsistien uhrien vertaistukea? Vertaistuki-osio on toki jo olemassa, mutta tällainen uusi osio voisi tuoda lisää porukkaa sisään.
ritalin

Re: Foorumille uusi aihealue?

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2017 19:34

Mitä jos 'narsistin uhri' on itsekin 'narsisti'; tarvittaisiin varmaan vertaistukiosio siihenkin tarkoitukseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 21.09.2017 22:26

ritalin kirjoitti:Olisiko mahdollista perustaa foorumille uusi aihealue koskien narsistien uhrien vertaistukea? Vertaistuki-osio on toki jo olemassa, mutta tällainen uusi osio voisi tuoda lisää porukkaa sisään.

Yritä nyt vaan rauhoittua ja lue vaikka joku kirja monomaniasta jos vaikka saisit siten narsistit pois mielestäsi muutaman kymmenen minuutin ajaksi päivässä.
trisse

ViestiKirjoittaja ritalin » 21.09.2017 22:57

Halusin kirjoittaa narsistien uhrien tuki- foorumille kertomuksen siitä, kuinka menetin yhden naispuolisen ystäväni. Hän alkoi seurustelemaan erään Keskustalaisen poliitikon kanssa, joka on pahimman laatuinen NPD-tapaus ja tuo mies ajoi tämän naisen itsemurhaan.
Toivoin, että tarinasta olisi ollut apua näille "uhreille". Harmittaa vietävästi, kun en saanut sitä tuolla koskaan kertoa.

Näissä "narsistien uhreissa" on varmasti myös narsisteja, mutta jos Mirri heittäisi jotain tuollaista tuolla narsistien uhrien tuki- foorumilla, niin hän lentäisi samantien pihalle. Epävakaan persoonallisuushäiriön omaavat kokevat usein tulleensa "narsistin uhriksi", koska he projisoivat omat negatiiviset piirteensä ja tekonsa toisiin.
Sosiopaatit taas leimaavat kiusallaan uhrinsa narsistiksi. Kun sosiopaatti pettää kumppaniaan sukupuolisuhteessa, hän esittää kumppanin "sairaalloisen mustasukkaisena psykopaattina" ja lähettää lentävät apinat kimppuun.

Myös Narsistien uhrien tuki ry:n jäsenistössä voi olla "narsisteja". Tai siis näköjään onkin.
ritalin

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2017 23:21

Näissä "narsistien uhreissa" on varmasti myös narsisteja, mutta jos Mirri heittäisi jotain tuollaista tuolla narsistien uhrien tuki- foorumilla, niin hän lentäisi samantien pihalle.

Ritalin, minua on pyydetty mukaan kyseisen yhdistyksen perustamiseen aikana, jolloin Narsistien uhrien tuki ry syntyi. Vertaistukiryhmän vetäjäksikin on pyydetty.
Arvelen, että minun ajatteluni ja käsitykseni ovat enemmän yhteneväisessä linjassa NUT:n kanssa kuin sinun.
Mirri

ViestiKirjoittaja ritalin » 21.09.2017 23:36

Mirri kirjoitti:Ritalin, minua on pyydetty mukaan kyseisen yhdistyksen perustamiseen aikana, jolloin Narsistien uhrien tuki ry syntyi. Vertaistukiryhmän vetäjäksikin on pyydetty.
Arvelen, että minun ajatteluni ja käsitykseni ovat enemmän yhteneväisessä linjassa NUT:n kanssa kuin sinun.

Minun ajattelustanihan ei vielä ole edes paljoa tietoa. Jos olet näin hyvissä väleissä sinne, niin etkö voisi vinkata niille, että minulla olisi tuonne foorumille vielä kirjoitettavaa? :)
Ja ja, tuon päätöksen minun bannaamisesta teki todennäköisesti se yksi moderaattori, eikä mikään isompi porukka.

Haluaisin kirjoittaa tuonne foorumille kokemuksiani. Voithan sinäkin tietty toimia minulle täällä yksityisenä ryhmän vetäjänä ja tukijana. :)

Millaisia kokemuksia sinulla itselläsi on narsisteista?
ritalin

Paluu Romulaatikko