Toimiiko foorumi täysin oikein?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Toimiiko foorumi täysin oikein?

ViestiKirjoittaja Tyy » 26.06.2017 00:11

Olin tässä juhannuksena katsellut muutamia ketjuja ja kirjoitellut viestejä. Kuitenkin osa viesteistä ei ole lähteneet. Mietittyttää että onko viestejä kadonnut?

Ei ole täysin mahdotonta myös sellainen, että kun yleensä minulla on monta sivua auki eri sivustoille, ja samaan aikaan vaikkapa pelaan jotain peliä, että olen ollut kirjoittamassa jotain viestiä, sitä vielä viimeistelemättä ja lähettämättä, ja sitten koneeni tai selain on kaatunut ja viesti on täten kadonnut bittiavaruuteen jo omalla koneellani, päätymättä koskaan foorumille.

Siksi kysyn että onko joku muu huomannut jotain temppuilua. Toisin kuin monilla muilla foorumeilla, jos täällä jää viesti kesken ja lähettämättä, ei tämä foorumi tallenna välivedosta siitä viestistä.
Tyy

Re: Toimiiko foorumi täysin oikein?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.06.2017 00:22

Minusta kaikki on ollut ok.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 26.06.2017 23:00

En oo huomannut mitään erityistä.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja trisse » 26.06.2017 23:27

Kyllä täällä käsittääkseni vittuillaan samaan tahtiin kuin ennenkin. Ei valittamista siis.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 27.06.2017 09:38

Minulla katoaa välillä kaikki tekstit, sitten kun klikkaan vaikka siitä, missä tiedän lukevan etusivu, niin sitten aukeaa. Välillä ei voi lähettää, vaan kaikki katoaa. Voi olla vika koneessanikin, mutta muualla ei tapahdu näin. Ekakerran tälläistä alkoi esiintyä viime kevät talvella ja se esiintyy ajoittain.
Katla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 27.06.2017 09:52

Tuo vaikuttaa koneen ongelmalta. Esim. Win10:n tehdessä päivitystä, kone saattaa hidastella.
Sievä Sigismund

Paluu Romulaatikko