Pertti kieltäytyy poistamasta nimimerkkiäni

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Pertti kieltäytyy poistamasta nimimerkkiäni

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 16:32

Pertti kieltäytyy poistamasta nikiäni.
Siitä johtuen olen pakotettu postaamaan saitille kiellettyä materiaalia, kunnes nikini katoaa.

Olen kyllästynyt ja kohtalaisen voimaton jatkamaan "keskustelua" Kyllästyneen kanssa joka on etupäässä puhdasta nälvimistä, syyttelyä ja totuuden vääristelyä. Hän aiheuttaa minussa liian paljon negatiivisia tunteita, joten katson parhaaksi että poistun palstalta ja nimimerkkini poistetaan ettei tule kiusausta kirjoittaa. Uskon että näin on parempi myös Kyllästyneen kannalta.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 14.03.2017 17:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

Re: Pertti kieltäytyy poistamasta nimimerkkiäni

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.03.2017 18:45

Pertti kieltäytyy poistamasta nikiäni.
Siitä johtuen olen pakotettu postaamaan saitille kiellettyä materiaalia, kunnes nikini katoaa.

Olen kyllästynyt ja kohtalaisen voimaton jatkamaan "keskustelua" Kyllästyneen kanssa joka on etupäässä puhdasta nälvimistä, syyttelyä ja totuuden vääristelyä. Hän aiheuttaa minussa liian paljon negatiivisia tunteita, joten katson parhaaksi että poistun palstalta ja nimimerkkini poistetaan ettei tule kiusausta kirjoittaa. Uskon että näin on parempi myös Kyllästyneen kannalta.

Kaikenlaiseen julkiseen nettiriehumiseen ihmisparka näköjään voidaan pakottaa... :shock:
En uskoisi, ellen näkisi omin silmin.

Kaapo-raukka, mitä oletkaan joutunut tekemään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2017 02:19

Kaapo Kaunosielun suu puhuu sydämen kyllyydestä.

Luulisi, että lähtö palstalta vaatii vain sen, ettei kirjoita enää mitään, mutta ilmeisesti Kaapo haluaa kostaa kaikille muillekin sen, ettei hän pidä minusta.

Kaapo,

Syyttömiä muut sinun tunteisiisi ovat. Turhaan sinä heille haistattelet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 15.03.2017 10:21

Reilun pelin meininki menisi niin, että maassa makaavaa ei enää lyötäisi.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2017 12:27

Maassa makaavaa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.03.2017 15:15

Mirri kirjoitti:Maassa makaavaa?

Niin, kun Sigismundin kirjoissa kaikki miehet ovat ilkeiden feministien uhreja, eikä näiden "maassa makaavien" reppanoiden viestejä tai käytöstä pidä kommentoida millään muulla kuin ihailevaan ja ylistävään sävyyn.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 16.03.2017 00:56

Millaista kiellettyä materiaalia tuli?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.03.2017 01:08

Ulosteita, dildoja ja peniksiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 16.03.2017 01:15

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Maassa makaavaa?

Niin, kun Sigismundin kirjoissa kaikki miehet ovat ilkeiden feministien uhreja, eikä näiden "maassa makaavien" reppanoiden viestejä tai käytöstä pidä kommentoida millään muulla kuin ihailevaan ja ylistävään sävyyn.

Juttusi ovat vahvasti liioiteltuja, etten sanoisi dramatisoituja.

Tuleeko kenellekään mieleen, että täällä kirjoittelevat henkilöt eivät ehkä ole parhaissa mahdollisissa ruumiin tai sielun voimissa?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.03.2017 02:36

Sievä Sigismund kirjoitti:Juttusi ovat vahvasti liioiteltuja, etten sanoisi dramatisoituja...

Eivät ainakaan niin paljon kuin sinun juttusi feminismistä ja feministeistä.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Tuleeko kenellekään mieleen, että täällä kirjoittelevat henkilöt eivät ehkä ole parhaissa mahdollisissa ruumiin tai sielun voimissa?

Kumma juttu, että tälläkin palstalla näyttää miehillä olevan pelkkiä oikeuksia eikä velvollisuuksia lainkaan - ja vastaavasti naisilla tuntuu olevan vain pelkkiä velvollisuuksia.

Onko sinulle Sigismund tullut koskaan mieleen, että täällä kirjoittelevat ja tätä palstaa lukevat henkilöt eivät ole niin hyvissä ruumiin ja sielun voimissa, että jaksaisivat ja kestäisivät jatkuvaa nimittelyä, halventamista, solvaamista, ym. häirintää ja paskapuhetta (mm. feminismistä)?

Miksi kenenkään edes pitäisi sietää ja jaksaa sovinistia kuvapostauksia tai muutakaan seksististä sontaa - jota sinäkin olet vuodesta toiseen palstalle työntänyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 16.03.2017 09:17

Olen pakotettu rajoittamaan itseilmaisuani ja sananvapauttani Kyllästyneen vaatimuksesta...

Minun postaukseni ovat varsin viattomia ja kestävät kriittisen tarkastelun. Mutta rouva Kyllästynyt loukkaantuu feminimin puolesta, mikäli siitä kerrotaan jotain faktatietoa.

Onko niin, että rouva Kyllästynyt kyllä sallisi kernaasti feministisen lannan levittelyn palstalle?

PS. Olen joskus yrittänyt estää naisienkin potkimisen palstalla, mutta huonolla menestyksellä.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 16.03.2017 09:26

PS. Täytyy todeta vielä, että Kyllästynyt on joutunut muilla palstoilla esim Tukiasemalla kohtuuttoman ryöpytyksen kohteeksi.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja trisse » 16.03.2017 15:13

Kyllästynyt kirjoitti:Ulosteita, dildoja ja peniksiä.

Kaikki jännä menee multa aina ohi! :(
trisse

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 16.03.2017 19:27

Se ei ollut herkälle ja sielukkaalle neidolle sopivaa katseltavaa, joten olen iloinen, että missasit sen.
Sievä Sigismund

Paluu Romulaatikko