Sitä paitsi en koe saavani noista jutuista mitään eikä minulla liioin ole sinne mitään annettavaa. Ehkä olen löytänyt elämää muualta!

Sateentekijä kirjoitti:Ehkä se vasemmanpuoleinen olen minä, joka olen halkeamassa ... no itsekukin päätelköön mihin:0
Sateentekijä kirjoitti:Ehkä söin, ehkä en...
Sateentekijä kirjoitti:Se oli Heikki Kinnusen repliikki.
Psykopatologia kirjoitti:Kannattaako visiitillä avata oikein uusi ketju, jos ei ole muuta asiaa kuin esitellä omaa tyhmyyttään?
Sateentekijä kirjoitti:Taitaa minun visiteeraamiseni jäädä täällä päiväkirja- kirjoitteluksi. Ellei sitten ajan mittaan pääty sekin. Yhtään uutta tai mielenkiintoista ketjua ei täällä ylellä tällä hetkellä ole. Tuokin " montako sukupuolta on olemassa" on käsitelty jo useassa ketjussa. Aiheiden puuttuessa aletaan jauhaa samoja asioita. Samat tyypit kettuilee ja samat tyypit reagoi. Alkaa muistuttaa jotain esihistoriallista muinaisjäännöstä koko foorumi. Ikäänkuin dinosaurukset tarinoimassa iltanuotiolla.
Sitä paitsi en koe saavani noista jutuista mitään eikä minulla liioin ole sinne mitään annettavaa. Ehkä olen löytänyt elämää muualta!

Mirri kirjoitti:
Sateentekijä, aloitusviestisi vuoksi minä ainakin toivon, että pysyisit poissa. Miksi vierailisit täällä vain kertoaksesi miten huonona pidät tätä foorumia käyttäjineen, kun yhtä hyvin voisit jättää koko palstan omaan arvoonsa.
Sateentekijä kirjoitti:Mirri kirjoitti:
Sateentekijä, aloitusviestisi vuoksi minä ainakin toivon, että pysyisit poissa. Miksi vierailisit täällä vain kertoaksesi miten huonona pidät tätä foorumia käyttäjineen, kun yhtä hyvin voisit jättää koko palstan omaan arvoonsa.
Mirri, olen toki tiennyt, että tiukkapipoisuutesi ja huumorintajuttomuuutesi takia et aina oivalla, mikä on kirjoitettu osin huumorin pilke silmäkulmassa , mikä taas täysin vakavalla mielellä. PP.llä tuntuu olevan sama vika!Jo se, että sijoitin viestini romulaatikkoon, pitäisi kertoa, minkälainen" uutisarvo" asialla on ja millä mielellä se on laadittu. Kyllästynyt ymmärsi huumorin , sinä et. Eikä liioin PP.
Noin vahva reagointi sinun taholtasi viittaa siihen, että tunnet jonkinmoista osasyyllisyyttä
Jos mielestäni täällä osa on todella fossiileja, se on minun mielipiteeni. Samoin kuin se, että tällä hetkellä täällä ei ole yhtään ainutta rakentavaa keskusteluketjua joihin kannattaisi osallistua tai joka kertoisi jotain uutta.
Jos sinä siitä älähdät, panee se epäilemään, että sohaisin kovastikin heinäkasaasi.
Pahoitteluni siitä, mielipiteen vapaus on kumminkin tälläkin foorumilla, varsinkin romulaatikossa. Ei minulla Mirri, mitään sinua vastaan ole eikä ketään muutakaan täällä, enhän edes tunne ketään täältä muuten kuin kirjoitusten perusteella.
Jos minä olen em mieltä , se on minun mielipiteeni. Ei siitä kannata hernettä nenäänsä vetää.

Mirri kirjoitti:
1.Tämän ketjun aloitusviesti on päiväkirjasi kirjoitus, jonka siteerasit tänne. Siellä tuskin kirjoitit humoristisesti, vaan kirjoitit omia näkemyksiäsi tästä foorumista kirjoittajineen - ihan vakavalla mielellä.
2.Sateentekijä, mistä asiasta minä tunnen osasyyllisyyttä?
trisse kirjoitti:Mahtaakohan Sateentekijä ymmärtää mitä sana normaali tarkoittaa? Useimmiten samaa kuin yleinen tai tavallinen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa