Tänään tuli täällä vastaan töksäyttely ja aggressiivinen töksäyttely. Töksäyttely on suvaittua, jos ei töksäyttely aggressiivisesti. Mitäs eroa noilla on?
ps. ei ole tarkoitus keskustella minusta vaan asiasta itsestään. muoks. plus g vst -vrt
Ennen tätä päivää olen luullut, että töksäyttely on vaan epäkohteliasta töksäyttelyä, josta pitäisi yrittää päästä irti. Mutta töksäyttelyä näyttää olevan myös hyvälaatuista jonka ihminen itselleen hyväksyy hyvänä ominaisuutena eikä halua päästä siitä pois.
Niin, kun ei meinannut viesti mennä perille, eikä mennytkään. Et varmaan usko vieläkään? Olet joskus kuin norsu posliinikaupassa, Mirri. Minäkin olen aika herkkä ihminen, vain ihminen... Yritän pärjätä ilman mitään rauhoittavia tai muitakaan lääkkeitä. Turha ja liiallinen kritiikki ei ole hyvästä kenellekään, enkä tee poikkeusta.
Otan kantaa vain kysymykseen, katsomatta muita ketjuja jossa mahdollisesti ollaan töksäytelty tai agressiivisesti töksäytelty.
Töksäyttely tarkoittaa jonkun asian sanomista tahdittomasti. Jos tahdittomuus ja mitä se tarkoittaa on epäselvää niin kenties netistä löytyy sanasta laajempaa selitystä. Agressiivinen töksäyttely tarkoittaa aggressiivista eli johonkin toiseen henkilöön kohdistuvaa vihamielistä ilmaisua. Se aggresiivisuus luultavasti on suuremmassa roolissa eli aggressiivisen töksäytyksen ei tarvitse olla erityisen tahditonta. Aggressiivinen töksäyttely olisi siis jonkin verran kumpaakin olematta vain puhdastaan suoraa aggressiivista vihan ilmaisua, tai tahdittomuutta joka yleensä johtuu ajattelemattomuudesta.
Rane kirjoitti:Tuo oli hienosti ilmaistu, vaikken ymmärtänytkään. Mirrin viestit nostattavat minulla verenpainetta. Johtuneeko siitä, että olen niin herkkä?
Minusta se johtuu ihan yksinkertaisesti siitä, että olet ilkeä. Milloin joku kiroilee liikaa, milloin on aggressiivinen töksäyttelyjä, nyt jo nostaa verenpainetta. Sultakin taas kaikenlainen toisten kirjoittajien arvostelu sallitaan ilman isompaan meteliä, koska olet kai niin mukava.
Niin. Täällä saa olla oma itsensä. Hyvää huomenta ja oikein mukavaa päivää sinulle kaikesta huolimatta ja juuri siksi. Mietin vielä, onko viestisi projektiota. Kuvaa nimittäin hieman sinuakin. Ei millään pahalla.