Sateentekijä kirjoitti:Miksi sitten kaikissa foorumin viesteissä minulla on tänään 29.7 ?
Tietokoneen kello kyllä näyttää 30.7
irmeli kirjoitti:Työnnä perseesi peukkusi.
Tulin hyvälle mielelle kun poikasikin on huomannut että olet torvi.

Mirri kirjoitti:Kyllä minusta tekninen torvi on jotakin muuta kuin tavallinen torvi.
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Työnnä perseesi peukkusi.
Poikani sanomana tuo on meidän välistä huumoriamme, joka ei aukene muille.
Sen sijaan sinun sanomanasi se on sitä samaa askanjauhantaa, mitä et vaan ymmärrä lopettaa. Oletko huomannut, ettei kukaan täällä yhdy vittuiluusi, joten siinä olet totaalisti yksin![]()
Minä en kumminkaan meinaa jatkaa kanssasi tästä enkä mistään muustakaan aiheesta, joten siinäpä auot päätäsi ja suutasi kuin kala kuivalla maalla.
Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Työnnä perseesi peukkusi.
Poikani sanomana tuo on meidän välistä huumoriamme, joka ei aukene muille.
Sen sijaan sinun sanomanasi se on sitä samaa askanjauhantaa, mitä et vaan ymmärrä lopettaa. Oletko huomannut, ettei kukaan täällä yhdy vittuiluusi, joten siinä olet totaalisti yksin![]()
Minä en kumminkaan meinaa jatkaa kanssasi tästä enkä mistään muustakaan aiheesta, joten siinäpä auot päätäsi ja suutasi kuin kala kuivalla maalla.
Eiväthän täällä muut sinunkaan temppuihisi yhdy.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa