Halavatun spämmiposti!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Halavatun spämmiposti!

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 15.07.2016 20:09

Ärsyttää kun sähköpostiin tulee jatkuvalla syötöllä jos jonkinmoista spämmiä. Olen yrittänyt laittaa vaikka mitä estoja, eivät pysäytä sitä roskapostitulvaa. Enhän niitä availe, on vaan typerää poistaa niitä päivittäin kymmenittäin.
Nyt lähettävät, kuinka saan kestävämmän erektion, seksielämäni kuntoon sekä että tililläni?
on 1500 ylimääräistä ilman, että olen tehnyt mitään tai antanut tietojani mihinkään. Mistä ne oikein saavat sp. osoitetiedot ja miten tuon tulvan voisi lopullisesti estää?
Sateentekijä

Re: Halavatun spämmiposti!

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.07.2016 21:08

Johonkin olet sähköpostiosoitteesi ehkä laittanut. Kenties osallistunut johonkin hönttikisaan tai en tiedä...
Ryysy

ViestiKirjoittaja pöö » 15.07.2016 22:51

Ehkä ei kannata pitää suomi24:n sähköpostia...
pöö

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.07.2016 17:00

En ole koskaan käyttänyt Suomi 24 sähköpostia enkä ko foorumia muutenkaan. Minulla on g-mail
sp osoite.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja jupe » 16.07.2016 17:11

Oletko vastannut johokin kyselyyn esim. iltapäivälehtien etusivulla? (Minulle kävi niin ja spämmiä riittää.)
jupe

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.07.2016 17:29

Jupe, ilmeisesti olen ja siitä saan kärsiä !
Ehkä laitan uuden sp. osoitteen, jonka ilmoitan ainoastaan tärkeisiin paikkoihin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.07.2016 18:03

Ehkä tähän samaan ketjuun sopii laittaa toinenkin närästyksen aihe. Hänelle, joka yksityisesti viestii minulle tänne toisen foorumin asioista. Se ei ole asiallista. Kirjoita sinne , minne asia kuuluu. . Onhan sielläkin mahdollisuus lähettää privoja mielestäsi tärkeästäkin? asiasta.
Kiitos!
Sateentekijä

Paluu Romulaatikko