Aloitan.
Flower, tuo oksentava avatar hahmosi, alkoi tehdä pahaa.

Mirri kirjoitti:Mielestäni avatar on - voi olla - niin henkilökohtainen juttu, etten haluaisi ryhtyä arvostelemaan kenenkään avatarta. Niinpä pyydän myös, ettei minun avatartani arvostella; se on hyvin henkilökohtainen ja minulle rakas - aivan sama mitä muut siitä ajattelevat ja ovat mieltä.
Avatarhan voi olla vähän kuin käsiala: se paljastaa omistajastaan vaikka mitä, se on omistajansa näköinen. Sitä paitsi miten arvosteltaisiin avatar, jossa on omistajansa kuva...

Mirri kirjoitti:Kuutar, ehkä olisi parempi pyytää arvostelemaan/arvioimaan oma avatar, ei toisen. Jos toisen avatar herättää ajatuksia tai tunteita, häneltä kenties voisi suoraan ja ilman arvosteluja kysyä mitä hänen avattarensa viestittää. Avattaren omistaja sitten vastaa ja kertoo, jos haluaa.
Ryysy kirjoitti:Kiitos tiedosta. Olenkin pidemmän aikaa ihmetellyt, miksi jollakin on avattaressa lintu, jolla on pystössä jouluvalot. Minäkin olen kyllästynyt, mutten jaksa vaivautua etsimään uutta, eikä ole vastaankaan tullut.

Mirri kirjoitti:Ryysy, millä lailla tsuumasit? Minäkin mielelläni tarkastelisin toisten avattaria lähemmin, jos vain tietäisin miten.
Mirri kirjoitti:Kuutar, ehkä olisi parempi pyytää arvostelemaan/arvioimaan oma avatar, ei toisen. Jos toisen avatar herättää ajatuksia tai tunteita, häneltä kenties voisi suoraan ja ilman arvosteluja kysyä, mitä hänen avattarensa viestittää vai viestittääkö mitään. Avattaren omistaja sitten vastaa ja kertoo, jos haluaa.
Psykopatologia kirjoitti:Ei kissa mieti rataksia; ne kuvaavat ajattelua, fundeeraamista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa