Arvostele toisen avatar

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Arvostele toisen avatar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.01.2016 19:56

Tähän ketjuun kommentteja avatareista. Seuraava arvostelee edellisen, tai voi arvostella jonkun muunkin.
Aloitan.
Flower, tuo oksentava avatar hahmosi, alkoi tehdä pahaa. :shock: Ensin näytti siltä että avatar -hahmosi oksentaa verta, mutta ne taitaa ollakin sydämiä. Onko siinä jokin psykologinen piilomerkitys? Sydänten oksentaminen? Avataresi sopii kyllä mt- palstan teemaan, mutta pelästyin sitä aluksi. Tehokas, ajatuksia herättävä.
Kuutar

Re: Arvostele toisen avatar

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.01.2016 21:40

Mielestäni avatar on - voi olla - niin henkilökohtainen juttu, etten haluaisi ryhtyä arvostelemaan kenenkään avatarta. Niinpä pyydän myös, ettei minun avatartani arvostella; se on hyvin henkilökohtainen ja minulle rakas - aivan sama mitä muut siitä ajattelevat ja ovat mieltä.

Avatarhan voi olla vähän kuin käsiala: se paljastaa omistajastaan vaikka mitä, se on omistajansa näköinen. Sitä paitsi miten arvosteltaisiin avatar, jossa on omistajansa kuva...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.01.2016 23:00

Mirri kirjoitti:Mielestäni avatar on - voi olla - niin henkilökohtainen juttu, etten haluaisi ryhtyä arvostelemaan kenenkään avatarta. Niinpä pyydän myös, ettei minun avatartani arvostella; se on hyvin henkilökohtainen ja minulle rakas - aivan sama mitä muut siitä ajattelevat ja ovat mieltä.

Avatarhan voi olla vähän kuin käsiala: se paljastaa omistajastaan vaikka mitä, se on omistajansa näköinen. Sitä paitsi miten arvosteltaisiin avatar, jossa on omistajansa kuva...

Jaa-a. Minä en ota avartarta noin henkilökohtaisesti, ja sen voi vaihtaa. Olenkin kyllästynyt omaani, mutta on vaikeaa löytää uutta. Näin filmin valkoisesta riikinkukosta eläintarhassa. Kaikki ihmiset pitivät valkoista riikinkukkoa kauniina, mutta lajitoverit syrjivät sitä. Kukko tepasteli yksikseen sivummalla, raukka. Valitsin sitten avatareksi valkoisen riikinkukon.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Ryysy » 21.01.2016 23:11

Kiitos tiedosta. Olenkin pidemmän aikaa ihmetellyt, miksi jollakin on avattaressa lintu, jolla on pystössä jouluvalot. Minäkin olen kyllästynyt, mutten jaksa vaivautua etsimään uutta, eikä ole vastaankaan tullut.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.01.2016 23:13

Kuutar, ehkä olisi parempi pyytää arvostelemaan/arvioimaan oma avatar, ei toisen. Jos toisen avatar herättää ajatuksia tai tunteita, häneltä kenties voisi suoraan ja ilman arvosteluja kysyä, mitä hänen avattarensa viestittää vai viestittääkö mitään. Avattaren omistaja sitten vastaa ja kertoo, jos haluaa.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 21.01.2016 23:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.01.2016 23:14

Mirri kirjoitti:Kuutar, ehkä olisi parempi pyytää arvostelemaan/arvioimaan oma avatar, ei toisen. Jos toisen avatar herättää ajatuksia tai tunteita, häneltä kenties voisi suoraan ja ilman arvosteluja kysyä mitä hänen avattarensa viestittää. Avattaren omistaja sitten vastaa ja kertoo, jos haluaa.

Hyvä idea!
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.01.2016 23:16

Ryysy kirjoitti:Kiitos tiedosta. Olenkin pidemmän aikaa ihmetellyt, miksi jollakin on avattaressa lintu, jolla on pystössä jouluvalot. Minäkin olen kyllästynyt, mutten jaksa vaivautua etsimään uutta, eikä ole vastaankaan tullut.

Onko sinun avataresi mottosi?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Ryysy » 21.01.2016 23:22

Se on mielenosoituksena palstan xanax-kielteisille.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Katla » 21.01.2016 23:30

ha ha haa, Ryysis. Tuo on ihan hyvä avatar, niinko ois kaapista tullu.
Oma avattareni oli minulle helmi löytö, saan siitä 'kirkas otsaisen' (valkosiiven käyttämä termi ) olon.
Ajattelen olevani kultainen kissi, niinkuin tuo kultainen K riipus kertookin teille.
Katla

ViestiKirjoittaja Ryysy » 21.01.2016 23:34

Vasta nyt tajusin, mikä Kissin avattaressa on, piti tsuumata oikeen kunnolla. Ennen se on näyttänyt vain ison K:n ja pienen k:n sekoitukselta, mutta sehän onkin...!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.01.2016 23:43

Ryysy, millä lailla tsuumasit? Minäkin mielelläni tarkastelisin toisten avattaria lähemmin, jos vain tietäisin miten.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 21.01.2016 23:54

minä vain suurennan sivua niinpaljon että kuvakin samalla suurenee, tai sitten avaan kuvan uudessa välilehdessä ja sitten suurennan sivua, niinpaljon että varmaan näkyy. Mirrin avatar on tylyn yksinkertainen ja koruton, kuitenkin niin asiallinen kuin omistajansakin. Tykkään siitä.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 21.01.2016 23:57

Kuuttaren avatar on edelleenkin minun silmiini hohtavan kirkas, muka. Siinä on jotain, joka, voin olettaa laukaisee migreenin, jos kauan sitä tsuumailen.
Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.01.2016 00:06

Kissi, menit sitten kuitenkin arvostelemaan avattareni vaikka kerroin, etten halua mitään arvosteluja. Saat anteeksi, koska sinähän sen olet valinnut... :P
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.01.2016 11:29

Mirri kirjoitti:Ryysy, millä lailla tsuumasit? Minäkin mielelläni tarkastelisin toisten avattaria lähemmin, jos vain tietäisin miten.

Kaikissa selaimissa on zoomi- tai lähentämistoiminto, jolla tekstin ja kuvat (sivun) saa isommaksi (tai pienemmäksi) oman näön tai silmälsien mukaan. (Mitä selainta käytät?)

Chromessa ko. valikko on oikealla yläkulmassa (3 allekkaista viivaa) josta saa -25% (- -) -> 100% (perustaso) -> 110 -> 125 -> (- -) 500% (maksimi).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 22.01.2016 17:20

Mirri kirjoitti:Kuutar, ehkä olisi parempi pyytää arvostelemaan/arvioimaan oma avatar, ei toisen. Jos toisen avatar herättää ajatuksia tai tunteita, häneltä kenties voisi suoraan ja ilman arvosteluja kysyä, mitä hänen avattarensa viestittää vai viestittääkö mitään. Avattaren omistaja sitten vastaa ja kertoo, jos haluaa.

Avataresi kissa on tietenkin Mirri, mutta mitä ovat nuo ratakset mitä kissa miettii?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.01.2016 17:54

Ei kissa mieti rataksia; ne kuvaavat ajattelua, fundeeraamista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 24.01.2016 16:27

Olisiko sinun Pertti aika laittaa uudempi kuva avatareesi?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.01.2016 16:48

Kuva on 2010-luvun alusta. - Joitain huonoja kuvia on, mutta en osaa siirtää niitä cd-levyltä nettiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.01.2016 19:52

Psykopatologia kirjoitti:Ei kissa mieti rataksia; ne kuvaavat ajattelua, fundeeraamista.

Joo. Ennen uskottiin aivojen raksuttavan kun ne - aivot - ajattelevat. Ajattelee niin että raksutus kuuluu...
Mirri

Seuraava

Paluu Romulaatikko