Kodin jumppavälineet

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kodin jumppavälineet

ViestiKirjoittaja Ryysy » 16.08.2015 21:18

Onko teillä jumppa- / kuntoiluvälineitä kotona?

Minulla on neljän kilon käsipainot maman luona varastossa, yhdet kadonneet x kilon nilkkapainot ja kadonnut 'liian jäykkä' jumppakuminauha. Eli ei mitään. Nuorena, kun jumppasin kotona, pistin puolen litran limpparipullot pitkien sukkien sisälle lisäpainoksi. Mitään isompia (tai pienempiä) laitteita ei ole ikinä ollut. Aika vähälle käytölle nuokin jäivät.

Kaverilla on sellainen juoksulaitteen ja kuntopyörän sekoitus, tykkäsin.
Ryysy

Re: Kodin jumppavälineet

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 17.08.2015 17:54

Kävelysauvat mutsilta pitkäaikaislainassa ja omana jumppanauha.
Born in Heideken
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.08.2015 23:01

Minulla on kuntopyörä. Joitakin muitakin vekottimia on, mutta kuntopyörä on tärkeä kapistus sen vuoksi, että olen omistanut sellaisen reilusti yli kolmekymmentä vuotta. Pyöriä on ollut kaksi, ja tämä edellisen korvannut on palkintopyörä, jonka voitin jostakin - en enää muista mistä.

Käytin kuntopyörää 80-luvun alusta lähtien neljännesvuosisadan tosi tiiviisti, joten palkintopyörä tuli tarpeeseen korvaamaan vanhaksi käyneen Tunturin. Viimeiset vuodet hyvä kuntopyöräni - Tunturi, kuten edeltäjänsä - on komeillut kutakuinkin käyttämättömänä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 18.08.2015 23:16

Tuntuu aikamoiselta saavutukselta saada kuntopyörä käytettyä loppuun. Luulin, että sellaiset kestävät ikuisuuden, vaikka niillä polkisikin jatkuvasti. Lukijoista paljastuu aina uusia piirteitä. Mukavaa.

Minulla on vaihteleva määrä erilaisia kuntoiluvälineitä. "Pakaroidenmöyhennyslaite", vatsarulla, kahdet käsipainot (2,5 kg & jotain 7 kg), selätin, joogamatto, nikamien ympäriltä hieromistanko, erilaisia kuminauhoja, tasapainolauta. Ja ehkä vielä jotain muuta. Mies käyttää noita, koska kuntosali, jolla hän tapasi käydä, lopetti toimintansa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.08.2015 00:00

Hilppa kirjoitti:Tuntuu aikamoiselta saavutukselta saada kuntopyörä käytettyä loppuun. Luulin, että sellaiset kestävät ikuisuuden, vaikka niillä polkisikin jatkuvasti. Lukijoista paljastuu aina uusia piirteitä. Mukavaa.

Minä en ole kuuna päivänä saanut kuntopyörää käytettyä loppuun, joten hämmästelen samaa kuin sinä: aikamoinen saavutus, jos joku sellaiseen pystyy.
Olisiko nykyisin markkinoilla huonoja kuntopyöriä, vai miten kuntopyörän loppuun kuluttaminen olisi mahdollista?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.08.2015 02:27

Vanhaksi käyneen Tunturin? Ja kirjoitit uudesta, joka korvasi tuon vanhaksi käyneen. Mitä siinä oli vialla. Varmaan mukava voittaa kuntopyörä. Ne tuttavistani, joilla on kuntopyörä, ovat käyttäneet sitä ja olleet tyytyväisiä hankintaansa. Erityisesti sadepäivinäon näppärää, ja samalla voi lukea lehteä, katsoa töllötintä, puhua puhelimessa kavereiden kanssa, tms.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.08.2015 02:40

Ei siinä mitään ollut vialla vaikka olikin käynyt vanhaksi. Oikein hyvä peli vanhentuneenakin.
Mirri

Paluu Romulaatikko