Kissi kirjoitti:Siis lueskelen lähes kaikkien päiväkirjoja mutta en uskalla sanoa niihin mitään, vaikka jotain kiinnostavaa löytyykin välillä ja haluisi sanoa siihen. Mutta jotkut ei tykkää, että heidän päikkyihin muut kirjoittaa.
JOO.
Siksi kyselen, haluisko kukaan kertoa, että joo tervetuloa päikkyyni, jos on jotain sanottavaa tai vaikka moikkaamaan joutavia.
Minun päikkyni on kaikille auki, tervetuloa vaan, löytyiskö muitakin?
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni tämä ketju on turha ja tarpeeton.
On itsestäänselvää, että julkisella palstalla kirjoitettua saa aina (korrektisti) kommentoida.
Ei siihen mitään erityistä tai erikseen annettua lupaa tarvita.
Etkö, Kyllästynyt jaksa/ halua/viitsi/osaa/näe tarpeelliseksi , kirjoittaa milloinkaan mitään positiivista kenestäkään? Tai mistään? Kaikki on mielestäsi tarpeetonta, turhaa , naiivia , tyhjänpäiväistä, mitä muut täällä kirjoittavat?! En ole nähnyt kertaakaan sinun mainitsevan, kuinka hyvää ja mielenkiintoista luettavaa joku asia olisi...En nyt välttämättä tarkoita tätä ketjua, joka mielestäni ei ole sen turhempi kuin joku toinenkaan, vaan ihan noin yleisesti.
Aloita sinä, kun niin täydellinen olet, itse ketju, jossa ei ole turhanpäiväisiä naiiveja ja tarpeettomia latteuksia! Odotan mielenkiinnolla!
Sateentekijä kirjoitti:Se tästä nyt vielä puuttuukin!

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, missä kohdassa mainitsemasi syytös on luettavissa?
Sateentekijä kirjoitti:... Aloita sinä, kun niin täydellinen olet, itse ketju, jossa ei ole turhanpäiväisiä naiiveja ja tarpeettomia latteuksia! Odotan mielenkiinnolla!

Mirri kirjoitti:Eihän tuossa mitään syytöstä ole!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa