Kahvi kirjoitti:Pyydän, että naisihanteistani tms asioistani ei käytäisi minkäänlaista keskustelua tms* tällä palstalla.
*sisältäen maininnat, epäilykset, spekulaatiot, moralisoinnit, toteamukset, ajatukset jne.
Kahvi kirjoitti:16.6.2012: Joidenkin naisten toivon ilmestyvän uniini. Toisien taas en. Mutta kuinka tuollaisen ilmeen voisi oppia? Olisi aika toimiva noissa meikäläisen ovihommissa.
Jaska kirjoitti:Kyseessä on lahjakas laulajatar. En ymmärrä alkuunkaan mitä rouva Kyllästynyt taas kohkaa.
David Guetta - Turn Me On ft. Nicki Minaj (Official Video) 3'30"
https://www.youtube.com/watch?v=YVw7eJ0vGfM
Jaska kirjoitti:Olipa rumasti sanottu.
Jaska kirjoitti:... Nämä eivät taida olla bimboja?
Jaska kirjoitti:Kyllähän artisteilla on erilaisia, huomiotaherättäviä esiintymisasuja. Ei ne heistä bimboja tee.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tietenkin ihmisellä on lupa pukeutua miten haluaa, mutta ihmisillä on myös oikeus todeta se jos naismalli on puettu bimboihin vaatteisiin.
Toki. Kyllä minustakin saa sanoa, että onpas bimbon näköinen habitus.Kyllästynyt kirjoitti:Korostan vielä kerran, ettei minulla ole mitään tietoa siitä minkälainen henkilö ko. malli todellisuudessa on, mutta asu johon hänet kuvausta varten on puettu on niin bimbo kuin vain olla voi.
Se, että Korkeimman oikeuden presidenttiä on joidenkin tämän palstan miesten (Obelix ja Riidankylväjä) mielestä sallittua nimitellä kaameaksi kotkaksi tai väittää ylimieliseksi ja hirveän tympeäksi/ylimielisen ja tympeän näköiseksi on hyvin kuvaavaa.
Aaa.. nyt ymmärsin. Jos ei tunne henkilöä, niin häntä voi surutta sanoa bimboksi asustuksensa perusteella. Sen sijaan jos tuntee ja/tai kysymyksessä on julkinen henkilö, niin kielenkäyttö tulee olla huomattavasti korrektimpaa.
Itse en ajattele noin, mutta eipä ole eka kerta kun huomaan ajatteluni olevan poikkeavaa.Kyllästynyt kirjoitti: Erityisen paljon kertoo sekin, etten ole nähnyt Kahvin protestoivan noita luonnehdintoja lainkaan, häntä näyttää ärsyttävän vain se, että hänen mielensä mukaista naisen (naiseuden) kuvaa sanotaan bimboksi.
No kertoo mistä kertoo. Puutuin siihen, että naisen kuvaa sanoit bimboksi (en naiseuden kuvaan) Mainitsemiesi herrojen sanojen ja tekojen en ole huomannut olevan ristiriidassa keskenään. Toisekseen en tosiaan ole mikään ylin moraalinvartija täälläkään, tuomiovaltaa tms minulla ei ole kenenkään moraaliin - toki koen olevani oikeutettu tuomaan esiin oman käsitykseni. Paheeni on kieltämättä liian hanakka tilanteeseen sekaantuminen kun haistan mielestäni kaksinaismoralismia.Kyllästynyt kirjoitti:Kyse ei siis ole siitä, että minä sanon bimboihin vaatteisiin puettua mallia bimbon vaatteisiin puetuksi, vaan siitä että naisen pitäisi (joidenkin) palstan miesten mielestä olla niin kuin tuo malli, ja että urallaan menestyvä ja vaikutusvaltainen nainen koetaan uhkaavaksi tai ainakin ylimieliseksi ja tympeäksi - ja "kamalaksi kotkaksi".
Sanoit muuten häntä "bimboksi", useampaankin kertaan, jos sallit muistuttaa.
Niin ja keiden mielestä naisen pitäisi olla kuin kuvan malli?Kyllästynyt kirjoitti:Kahville vielä rautalangasta:
En ole arvostellut henkilöä B bimboksi vaan toistuvasti sanonut, etten tiedä minkälainen ihminen hän on. Se, että hänet on kuvaa varten puettu bimbon vaatteisiin, lienee useimmille lukijoille itsestään selvä asia.
Jos pääministeriä arvostellaan pukeutumisen perusteella vaikkapa "hottikseksi", se on aivan eri kertaluokan asia kuin sanoa tuntemattoman naismallin vaatetuksen olevan bimbo asu.
Kiitos rautalangasta, minun kohdallani sitä tunnetusti tarvitaan erityisen paljon - omastakin mielestäni.
Pukeutuminen ao mallin kohdalla voi olla ihan vapaaehtoistakin, tai sitten työnantajan direktio-oikeuden piiriin kuuluva asia.
Valtionvarainministerin sanominen "hottikseksi" on siis kertaluokkaa pahempi asia kuin tuntemattoman naismallin sanominen "bimboksi." Ero tulee siis siitä, että tuntemattomia voi nimitellä vapaasti, mutta tunnettuja ei.Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä Kahvi et ymmärrä mitä eroa noilla on, en valitettavasti osaa sinua auttaa.
Toivottavasti ymmärsin nyt?

Ryysy kirjoitti:... Itseäni joskus ärsyttää tämä ennen tyttöjen, mutta nykyään myös naisten keskuudessa esiintyvä seläntakana puhuminen ja vaatteiden analysointi. Kavereille on joskus tehnyt mieli karjaista, että "mikä perkele siinä on että jonkun paljastavaa pukeutumista pitää analysoida maailman tappiin saakka ja johtaa pukeutumisesta ihmisen persoonaan meneviä juttuja"...
Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:... Itseäni joskus ärsyttää tämä ennen tyttöjen, mutta nykyään myös naisten keskuudessa esiintyvä seläntakana puhuminen ja vaatteiden analysointi. Kavereille on joskus tehnyt mieli karjaista, että "mikä perkele siinä on että jonkun paljastavaa pukeutumista pitää analysoida maailman tappiin saakka ja johtaa pukeutumisesta ihmisen persoonaan meneviä juttuja"...
Nythän sinä itse kysyit ja pyysit kommenttiani.
Eivät kuvasi asut minua hetkauta. Aiemmassa ketjussahan oli kyse erään naisen ulkonäön ja ilmeen kommentointi - johon Riidankylväjä (Jaska) sitten vastasi nyt uudelleen esiin tulleella kuvalla). Ymmärtääkseni ainakin Kahvin mielestä kuvassa (bimbo-asussa) esiintyvä laulajatar edusti naista jota hän halusi (unessaan?) katsella.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa