Ei sota yhtä miestä kaipaa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Ei sota yhtä miestä kaipaa

ViestiKirjoittaja Kissi » 03.03.2015 20:26

Höpö höpö, viittaa kintaalla! Tuuve leikki sunkaa, älä ole noin totinen sika.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 03.03.2015 20:49

Ei ole oikein. Mutta myös Sateentekijä on sanonut / kirjoittanut asioita, mitkä eivät ole oikein. Asian taustoja en edelleenkään tiedä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.03.2015 22:10

Sateentekijä, oletko ilmoittanut viestin ylläpitoon?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 03.03.2015 22:28

itse kirjoitit toisessa ketjussa Tuuvesta "Onko tosiaan jollakin henkisesti vahvasti häiriintyneellä oikeus tuollaisiin viesteihin?"

Mikäs sun syy on kirjoittaa tuollaista Tuuvesta? Olethan luvannut olla kultisti, vaikka sua harmittaisikin.
Kissi

ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 22:40

Ja sinähän tämän tappelun aloitit, tulemalla hiihtoketjuun johon sulla ei ollut mitään asiallista sanottavaa. Tulit vain herjaan minua, koska sinua ottaa päähän, kun olen vieläkin foorumilla ja siksi sun piti keksiä joku millä sait minut provosoitumaan.

Mitä olen nyt valehdellut? Jos sen kerrot ja kertomasi on totta, niin poistun heti foorumilta enkä tule takaisin.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 22:43

"Mene sinä tuuve sinne itse kun vaikutat niin hyvin tietävän mitä olisi pitänyt tehdä. Ärsyttää suunnattomasti tuommoiset viisastelijat joilla ei ole hajuakaan siitä, minkälaisessa rääkissä kilpailijat ovat." sateentekijä

Tämä on selkeetä provoa.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 22:44

Sateentekijä kirjoitti:En viitsi vastata häiriintyneelle provolle.

Panehan sitten turpasi tukkoon.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 22:52

Voi vittu. Keskustelin Hilpan kanssa suomalaisesta hiihtäjistä ja sinä tulit mollaan minua.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 03.03.2015 22:53

Sateentekijä kirjoitti:En viitsi vastata häiriintyneelle provolle.

Minun mielestäni, Sateentekijä, olisi parempi, jos puhuisit suoraan Tuuven kanssa täällä, voit yllättyä, Tuuve on varsin joviaali ihminen ja ei jaksa kantaa kaunaa tyhjistä. Mikset vaan voi olla ystävällinen, se riittää.
Tuo että kutsut ylläpidon apuun, poistamaan Tuvea palstalta, on alhaista ja inhottavaa! Kokeile kerrankin ohittaa itsesi ja käy riitasi lopuun asti "naamasta naamaan" Ilman ylläpitoa, sillä Tuuve on täällä niin arvostettu ja tykätty ja ihmisenä suosittu, etten voi tajuta, kuinka sinä pulttaat hänen kanssaan?
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 03.03.2015 22:57

tuuve m kirjoitti:Voi vittu. Keskustelin Hilpan kanssa suomalaisesta hiihtäjistä ja sinä tulit mollaan minua.

Noh, hän ei tiedä keiden pentu olet, eikä muutakaan sinun hiihto elämänpiireistäsi.
Kerro!!
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 03.03.2015 23:05

No tietenkin sinua tarvitaan täällä, älä nyt aikuinen nainen rupee lapselliseksi. Minusta sinä olet mukava, paitsi en tykkää jos olet ilkeä Tuuvelle. Pysy täällä nyt vain, kukaan ei toivo että yksikään kirjoittaja lähtisi ja poistettaisiin täältä.
Nyt ihan hyvillä mielein alat sopeutua, aina ei käy niinkuin haluisi, mutta jokaisella on oikeus olla täällä sanomassa -ei aina niin kivoja- asioita. Ylläpito on tasapuolinne, siihen voi luottaa.
Muutoin oillaan kuin siat rukiissa .)
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.03.2015 04:40

Sateentekijä kirjoitti:Tuuve äskettäin esitti
romulaatikossa valheellista viestintää
tähän tyyliin:
Sateentekijä on taas päissään
ViestiKirjoittaja tuuve m » 03.03.2015 17:39

joten ei mulla ole taas muuta mahdollisuutta kuin poistua foorumilta sen juoppoputken ajaksi.
tuuve m

Täytyykö tämmöinen paska hyväksyä?
Antakaa mielipiteitä! Onko tämä oikein?
Mikäli täällä katsotaan viestin olleen ok. minä ihan sovinnolla jätän tämän foorumin.

Tällaisia viestejä varten ei tulisi avata uutta valitus-ketjua. Asia tulisikäsitellä kernaammin ko. ketjussa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Romulaatikko